Tildemana Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Jeg har det som regel alltid litt rotete, Ikke kaos, men det er bare ikke perfekt overalt hele tiden, egentlig aldri, bortsett fra når jeg akkurat har ryddet. Samme med bilen, det hoper seg opp, og samler seg søppel. cder, en lue, litt leker osv.. Har en veninne som ALLTID har det perfekt. Hun er sååå flink at jeg har ikke sett maken! Jeg ønsker gjerne selv å ha det slik, men klarer ikke. Hvordan har dere det? Har noen gode enkle tips til meg? Eller skal jeg bare stresse ned og være fornøyd med at det er passe ryddig. Jeg trives, barna trives... Jeg har en viss trivselsterskel, da. Det slenger ikke søppel ogsånn rundt omkring, og oppvaks ogsånn. Har 5 barn, men det kan jeg ikke skylde på, jeg har alltid vært sånn, om min perfekte veninne har snart 5 selv, og hun klarer det fint, men har alltid vært sånn.
børdi Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 ta ting med en gang,,, som etter middagen ta oppvasken med en gang, sett ting i oppvaskmaskina, eller vask det opp i stedet for å sette det på benken... Erfaringsmessig blir det stående om man først setter seg ned, hehe....... Men så lenge du og alle har det greit og er fornøyd, ville jeg ikke tatt det så tungt...:-) kos deg i litt rot,, ikke farlig det,,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå