januarbaby+maibaby Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Har termin i Januar og vil ha pose i vogna, men hvilken??
mammamia<3 Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Skal ha voksi classic til vår lillejente. Hun kommer i februar :-)
Puselure Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Hadde Teutonia sin skinnpose til gutten vår som ble født feb 06. Aldri kald i den.Han bruker den fortsatt i TFK vogna i bhg. God og varm. Regner med at den posen blir brukt til nestemann også
*Lenn* :-)) Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 Voksi med ulldyne inni. Har en desembergutt som har brukt den, og nå bruker jeg den til min lille oktobergutt Kjempefornøyd Varm og god og praktisk i forhold til å rengjøre. Vasker dyna på ullprogram i vaskemaskina.
Erisa* Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 vi har en deilig lammeskinnspose (kortklipt ull) fra Teutonia. Den er helt nydelig, gleder meg til å putte januarprinsessa vår oppi!
Maigullet Skrevet 15. november 2007 #10 Skrevet 15. november 2007 Voksi! Har brukt den til to barn tidligere og er veldig fornøyd!
ruffen Skrevet 15. november 2007 #11 Skrevet 15. november 2007 Vi har Ticket to Heaven dunpose. Veldig fornøyd med den. Den er litt billigere enn f.eks Odenwälder, og kan brukes lenge. Gutten vår på 19 mnd sover i den ennå i barnehagen, så babyen måtte få en egen. Dessuten er den ganske smal, så den passer godt i de fleste vogner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå