Gå til innhold

Hvilken stelleveske har dere kjøpt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du spurte jo om det her en annen dag også ;-p hihi... bare erter litt. Jeg vet ikke helt hva jeg skal kjøpe. Lurer på en helt enkel en...

Skrevet

Reflex sin=)

Skrevet

Tenkte jeg skulle kjøpe Brio sin da jeg har Brio vogn.

Skrevet

Emmaljunga sin, da jeg har bestilt Bright Blue i Edge duo combi blir stelleveska i samme farge (ikke den Exclusive-utgaven)

Skrevet

Emmaljunga sin som er lik vogna:) (eksklusiv) ;)

Skrevet

Har kjøpt en billig en (300kr tror jeg) samtidig med vogna. Sikkert grei den.

Skrevet

Petunia Pickle Bottom Wisteria

Skrevet

KLUMPEN: hvor kjøpte du Petuniaen fra? er det den svarte med rosa blomster? Har du den hjemme? er den bra?

Skrevet

Men de sender ikke utenfor USA. Hvordan får du tak i den? Synes den var kjempefin!

Skrevet

Mente du meg eller Vetlis? Lands'end sender til Norge ihvertfall. Gikk kjempefort også!

Skrevet

tanten min bor i LA, så jeg bestiller, hun betaler!!! Neida, jeg tuller, får den til jul, skulle bare si hvilken jeg ville ha :-) De har utrolig mye fint der. Utvalget vi har blir litt teit!

Skrevet

Vetlis: Den der var jo bare lekker, da! ser jo ikke ut som en stelleveske i det hele tatt! Kjempefin!

Skrevet

elli karamell: den var knallfin i svart!! Så fikk du navnet skrevet på? Kan du velge farge på skriften?

Skrevet

Jeg hadde også kjempelyst på den stelleveska fra Landsend, men kvidde meg litt for å bestille fra utlandet.... Derfor endte jeg opp med å kjøpe denne: Jeg kjøpte den svarte og blå som er helt nederst på siden.

http://www.mammahuset.no/productview.php?page=2&mgid=19&gid=61

Kjøpte den på salg på barnas hus og betalte kun kr 250,- =)

Kjempefin veske, gleder meg til å bruke den!!

Skrevet

Erisa og den lille prinsessa!

ja jeg liker den veldig godt :-) Så får man med litt ekstra på kjøpet hehe !

Skrevet

Hmmm,det sjekka jeg aldri,men vil tro at det er hvit skrift på de med mørk farge. Er bare å "prøvebestille" på sida og se hvilke valg du får opp. Har sort skrift på min,siden den er lysrosa.

.

Skrevet

Har "bestilt" den på den kule mage i markveien. De får inn masse petunia pickle bottom vesker nå i månedsskiftet, så ringer de meg når de har fått den inn. Den er rosa og brun, touring tote ( slags bananfasong, hvis du skjønner hva jeg mener ) Har sett på den i annet mønster i butikken og syns de er kjempefine. Sikkert billigere å bestille på babypetunia.com, men de hadde ikke denne varianten inne.

Skrevet

Har ikke kjøpt enda men skal kjøpe Petunia Pickle Bottom i fargen black orchide. Bestiller fra baby petunia

Skrevet

Den var innmari lekker *Vetlis*!!! Er noe sånt jeg kunne tenkt meg også!!!!

Hadde ikke tvilt et sekund hadde jeg vært deg!! Ikke var den dyr heller!!!!

Skrevet

Kjæresten er litt oppgitt....

Fikk ei svart med simovogna som vi kjøpte brukt,-stelleveska heter babydan tror jeg...

Så måtte jeg ha en litt større så jeg fikk plass til laptopen (!) i den:-) Ei allerhand kjøpt på salg hos alexi.

Men så måtte vi ha ei mer hendig vogn, og ingen av de stelleveskene jeg hadde passa til en knallrød easy walker, så da kjøpte jeg en knallrød stelleveske samtidig:-)

Og nå venter vi en til baby, og da må jeg ha en stelleveske som er plass til dobbelt opp av utstyr:-) Eller tre... *ti-hi*

Noen som har romslige stellevesker å anbefale?? Sett litt på skip hop double duo, men bare på nett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...