Gå til innhold

Noen som har lest Himmelske samtaler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

....? Og hva syns dere om bøkene?

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

leste første boka... fantastisk opplevelse for min del.. akkorat som jeg skulle skrevet det selv.... det stemte liksom med mine tanker om de forsjellige temaene... andre boka fenga ikke like bra, så gadd ikke lese hele den... osv...

absolutt bra lesning, selv om du ikke tror på "gud"...

jeg tror selv at det finnes noe større enn oss selv.... ikke han gud fra kristendommen, men noe er det...

Skrevet

Jeg har også lest den og syntes den er kjempebra. Ikke det at jeg vet om jeg kan tro helt på autoskrift men men. Har lært mye av boka iallefall og det er det viktigste. Enten man tar den helt bokstavelig eller ikke. Har foressten gitt den til alle vennene mine i julegave :-)

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei! Jeg har også lest Himmelske samtaler . Synes de bøkene er kjempe bra!

Skrevet

Har lest bøkene og er veldig enig i det som skrives. det "makes sence" uten at det blir noe hjernevasking utav det.

Fin vending for oss som ikke tror det finnes noe som heter Gud, samtidig som vi ikke vil akseptere motsetningene.

jeg må si jeg ble overwhelmed av disse bøkene, var enig i omtrent hver eneste setning.

Sorry alle engelske ordene...=P

• 4 uker senere...
Skrevet

Helt fantastisk! Jeg kan kan godt kalle meg en troende ut i fra de synspunktene, selvom statskirken kanskje ikke er noe for meg... Jeg er ikke helt for noen av disse førdømmende prestene, og det å leve bokstavelig talt etter Bibelen blir feil for meg. Den er jo også tross alt skrevet (og tolket) av mennesker!

• 4 uker senere...
Skrevet

Har lest alle bøkene til Walsh og de er den beste og mest meningsfulle lesningen EVER. Da jeg leste den første "Himmelske samtaler" hadde jeg en sprø opplevelse; det jeg leste var jo mange tanker jeg har hatt selv uten aldri å ha snakket med noen om det!

Har også gitt den i gave til mange.

Ellers har jeg hørt at mange som kaller seg personlig kristne har et anstrengt forhold til den.

Jeg kaller meg religiøs uten tilknytning til noen spes religion jeg :)

• 8 måneder senere...
Skrevet

Fantastiske bøker. De har vært med på å endre og gi livet mitt en helt ny mening :)

Skrevet

Jeg har lest hele den første og deler av de neste, synes den første var kjempe bra og absolutt verdt å lese, velidig inspirerende selv om man ikke er kristen og den går ut på en samtale med Gud. Det er mer en måte å gå i seg selv på og skaper positive tanker på et annet nivå. De neste to ble litt "heavy" for min del, men det er nok smak og behag ;) !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...