Spirevipp med go`gutten Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Babyen vår (som er 6 uker) sover helt fint om natta, da er det ingen problemer med å sovne selv etc. Men på dagtid er det mye verre, han sovner kun hvis jeg holder han eller hvis han får ligge oppå magen min. Da kan han sove i flere timer. Men med èn gang jeg legger han ned i vugga, så våkner han til og skriker. Har prøvd å la han ligge å skrike en stund, men han klarer liksom ikke helt å roe seg selv. Ikke vil han sove i vogna heller, kun hvis vi triller (våkner med en gang vi er hjemme om ikke før). Har også prøvd å legge en genser jeg har brukt i vugga, slik at han skal lukte meg, uten hell. Kort sagt, han krever full oppmerksomhet på dagtid, enten han sover eller er våken. Det fører til at jeg ikke får gjort en dritt om dagen, så vaske må jeg gjøre mens han illskriker og det er fælt å høre på. Hva skal jeg gjøre for å få han til å sove for seg selv om dagen, slik at jeg er fri til å gjøre det som må gjøres hjemme? Hilsen en fortvila
Spirevipp med go`gutten Skrevet 15. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 15. november 2007 *dytter* ingen som har noen tips eller råd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå