Gå til innhold

er det bare meg, eller noen andre i samme situasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har alltid hatt lyst på 2 tette, nå er jenta mi 1 måned og tenker litt på den der fødselen min innimellom og om jeg virkeli tør og gå gjennom dette en gang til. hadde en veldig lang og tøff føldsel. lå med rier uten pause og hadde pressrier i flere timer uten at jeg fikk presse, og da jeg endelig kunne presse så klarte jeg det ikke pga at kroppen hadde jobbet så hardt imot. tok epedrual, men den funket ikke på meg:/ så lurer litt da på hvordan d vil bli neste gang..:S om en eventuell epedrual vil funke da?? noen med råd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ut som min fødsel dette.. ikke godt nei.. hadde ikke pause i riene mine.. fikk epidural som hjalp på ene siden da.. men når pressriene kom så var det ikke kraft i de så måtte presse for egen maskin. lå å pressa i 2,5 time før de tok han med kopp.. var grusomt.. men nå er han 3 mnd og det er på en måte glemt.. det går seg til skal du se.. og kan hende den virker neste gang:) ikke alltid de treffer akkurat der de skal visstnok:)

Skrevet

Sånn tenkte jeg også etter første fødsel. Var sikker på at jeg aldri ville føde igjen... Så blei jeg gravid igjen likevel (ikke planlagt), gråt faktisk når jeg tok testen... Men fikk for det første et kjempefint svangerskap, trente en del for å forberede kroppen på en tøff fødsel og barseltid, og fødselen gikk veldig fint. Fikk epedural som virket denne gangen og det gikk mye raskere. Fra 16,5 vonde timer med første til 5,5 timer med nr 2. Kjente jo riene og det gjorde vondt å presse nurket ut, men alt i alt en god opplevelse! Så det er håp! Er forresten 2,5 år mellom mine barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...