Gå til innhold

Skal "alle" ha soveplass i stua?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjøpt seng (selvfølgelig ) som babyen skal sove i om natten, inne på vårt soverom. Lurer veldig på om jeg skal ha soveplass i stua også, eller om det er greit å bruke vognbaggen til dette? Samboeren min syns det er tull med to senger... Hva har dere tenkt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har arvet seng OG vogn, så vi skal koste på oss noe å ha i stua ja =) Må få kjøpe oss noe vi også... mamma har ei vugge jeg kunne få låne da, men vil ha noe eget...

Skrevet

Gutten vår skal også ligge i senge på vores soverom om natten. Om dagen når han skal sove, har jeg en kurv som skal stå på stua som han kan sove i. Han skal ikke sove i senga om dagen, for jeg skal gjøre forskjell på dag og natt.

Men barnet ditt kan fint sove i bagen til vogna, ja. Og hvis du har lekegrind eller reiseseng el. kan babyen sove der eventuellt.

Skrevet

Vi skal ha vugge i stua. Dette for at jeg synes det virker veldig koselig, og for at det skal bli lettere for lillegutt å lære seg forskjell på natt og dag. Vet flere som har brukt bagen, så det går helt fint:-)

Skrevet

Vi har seng på rommet og vugge på stua.

Synes det var veldig greit med førstemann og er glad vi har det:o)

De ligger jo mye på dagene også , så det er jo litt viktig at de ligger godt da å.

Skrevet

Vi har brukt vognbagen til soving på dagtid, - og det har fungert fint det! Fortsetter nok med det til nr. tre også !

Skrevet

Vi skal bruke vognbagen til soving på dagtid :)

Skrevet

Har satt senga på rommet hennes,men tror kanskje vi flytter den inn til oss den første tida. Men det ser jo så tomt ut på barnerommet uten den! Hadde litt lyst å ha henne på sitt eget rom på dagtid,i sprinkelsenga,men da må vi finne på noe annet på vårt rom om natta. Tror det blir til at vi kjøper en kurv som kan flyttes mellom stua og vårt soverom,så kan senga hennes stå på barnerommet,vil jo venne henne til å sove der inne også.(barnerommet ligger ved siden av vårt soverom)

Skrevet

Vi kjøper Stokke-senga. Den er ganske liten til å begynne med, med hjul på, slik at den lett kan trilles fra soverommet til stua på dagtid.

Hvis vi hadde kjøpt en vanlig sprinkelseng, ville vi nok bare brukt vognbagen. Er jo greit at hun kan ligge og sove i nærheten av oss den første tiden.

Skrevet

Jeg har en krybbe/kurv som jeg har tenkt til å ha i stua og seng på soverommet.. Jeg tenker på det at lillemann lærer seg forskjellen på hvor han skal sove om natten og om dagen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...