Gå til innhold

Huff litt av en dag jeg har hatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo skulle levere Sander i barnehagen siden jeg skulle levere Passaten på verksted kl 8.00, men så var Sander litt tufsete pga forkjølelsen han har hatt i 3 uker + at han hadde en stygg hoste :(

så sambo la han i senga våres når han reiste på jobben kl 7.15

måtte så ringe mine foreldre slik at mamma måtte bli med pappa ned til meg slik at hun var barnevakt for Sander mens jeg var å leverte bilen, så kjørte pappa meg hjem igjen i hans bil, så reiste mamma og pappa hjem igjen måtte ringe barnehagen å si at Sander var syk og skulle til legen...så ringte jeg legen min å fikk time kl 11, ringte så sambo å sa at han får bli med meg til legen puh......var hjemme kl 12, Sander fikk hostesaft slik at han ikke var så tett i brystet + at jeg tok med en flaske nesespray tilfelle han hadde bruk for det :)

nå sitter jeg å venter på at de skal ringe fra verkstedet, da må mine foreldre komme til oss igjen og mamma være barnevakt, mens pappa kjører meg til byen, hva skulle jeg gjort uten mine foreldre i nærheten, vet ikke hvor godt jeg har det som har så snille foreldre. Når sambo er ferdig på jobben skal jeg møte han i møbelbutikken vi skal ut å handle kommode til linnea + en annen kommode....

kjenner jeg har harde kynnere kanskje ikke så rart slik som jeg har flydd i dag :) godt det bare er 6 dager igjen til ks.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble sliten bare av å lese jeg, og nederst ser jeg du er høygravid:-O Du er gal, kvinne;) Får håpe resten av dagen blir roligere, og da du har mulighet tar du et mykt,deilig pledd og slår deg ned i go`stolen med et blad;)

Skrevet

tror jeg skal finne senga nå, må hvile meg til jeg skal ut å se på møbler senere i dag....har en sønn som ikke er helt i form han er sutrete og snøttete + at han drar meg i fingern for at jeg skal bli med han å gå det har han begynt med de siste 2 ukene fælt å ta oss i fingern for at vi skal bli med han å gå litt koselig det da, men jeg orker ikke å gå så veldig mye akkurat nå :(

han har bare sovet litt over 1 time også får prøve å lure han i seng sammen med meg :)

Skrevet

Ja du er super heldig som har foreldre som stiller opp i nærheten. Jeg håper du vet å sette pris på det, og si takk innimellom (tror nok du gjør det) Dine foreldre er sikkert ikke helt unge heller siden jeg ser at du er 40. Gøy å se at det er noen godt voksne her inne også, selv er jeg 36 og er 5 uker på vei med første.

Slapp av nå og lykke til med nestemann.

Skrevet

babyhåp

takk for lykke til ønskningene :)

nei mamma blir 70 nesteår og pappa blir 69 nesteår......men de ser ikke ut som en dag over 60 faktisk......begge to er spreke til tusen :)

de hjalp oss til å flytte i mai i nytt hus, pappa hjalp sambo med å legge gulv i hele huset og mamma har malt vinduskarmer osv..

og jeg takker de bestandig for at de er så snille å hjelpe til både med Sander og andre ting :)

lykke til med deg også håper du får et fint svangerskap :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...