tudeluuu Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Noen som har vært på det, og vet hvor jeg henvender meg for å få komme på en? Dersom det er noe poeng i å dra da??
LiKr Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Noen helsestasjoner har "organisert" med grupper som blir satt opp til omvisning på St. Olavs. Jeg har derimot ikke jordmor, og fikk derfor ikke være med på disse som var tilknyttet helsestasjonen. Men jeg ringte til St. Olavs selv (ringte rett til fødeavdelingen), og de har organiserte omvisninger der hver mandag eller noe sånt.... Ble da satt opp en dato og klokkelslett, og da var vi ca 7-8 par som var på omvisning samtidig. Tok kanskje tre kvarter til sammen..... er førstegangsfødende, så jeg synes i alle fall det var greit å se hvordan det så ut osv. Jordmora forklarte litt om hvordan ting fungerer når man kommer dit osv.... Og litt om ulike apparater (lystgass f. eks...)
"gullet" Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Nå vet jeg ikke om dere har flere barn, har dere det så kan d jo være at det er kjekt for dem og få se hvor mor ligger.. Selv tok jeg bare kontakt med føden og fikk komme på dagen, da fikk jeg og mannen min og to blivende storesøsken komme på omvisning.. Synes d var veldig kjekt for min egen del, vi fikk sett div rom og utstyr og svar på alle de spørsmål vi hadde. De var veldig reale der. Må også legge til at alle hadde utbytte av den turen på hver sin måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå