Meg + 2 prinsesser Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Da tenker jeg på feks middager osv. Jeg har aldri hatt/laget ribbe. Dere da?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 15. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2007 Ahh! Du må jo nevne noe daaaa! *surmule*
Mom2Two Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Smalahove... Har ingen store planer om å lage det heller... Foretrekker mat som smaker godt ( no offence).
Gjest Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Eh... Den lista er uendelig uendelig lang. Men tja, jeg har aldri laget kamchatkakrabbe på noe som helst vis, aldri laget hvitløksmarinerte snegler, aldri laget rype...
lille je Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Ribbe... Debuterer på julaften:) Ikke laget pinnekjøtt, hel kalkun eller fårikål....
Meg + 2 prinsesser Skrevet 15. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. november 2007 Det har ikke jeg heller,hehe.. Men av mer vanlig mat da? Jeg har heller aldri laget ertestuing..
lenej :o) Skrevet 15. november 2007 #9 Skrevet 15. november 2007 hihi.. eg har aldri laga ragu! helt sant! var med på, men laget det ikke selv, bare så på da.. ellers lager jeg alt mulig, og kunne godt spist smalahode, for det smaker jo som pinnekjøtt! rype har eg lagd.. å rødvinsmarinert villsvin... jummi!! ble jo sulten her!! til jul lager jeg alltid ribbe og pinnekjøtt, og iår har jeg invitert hele familien på julekveldsmat, å skal ha buffet da, med masse god julemat-rester, skal lage skinkestek, eggesalat, eggerøre, laks, pålegg.. ååhhhh!! no ble eg jo enda mer sulten!! må huske å skrive på lista at eg skal huske å bake loff...
Gjest Skrevet 15. november 2007 #10 Skrevet 15. november 2007 Har ikke laget ribbe heller, og har ikke ønske om det. Heller ikke biff og barnaise saus:)
Gjest Skrevet 15. november 2007 #11 Skrevet 15. november 2007 røykte svineknoker. men har i frysen så det skal vi få gjort noe med!
Gjest Skrevet 15. november 2007 #13 Skrevet 15. november 2007 Jeg er jo litt kjip da for jeg har jobbet som kokk:p Hihi. Men av mer vanlig mat, hmmm, si det du. Jo, jeg har faktisk ikke laget (fanfare) sukkerbrød!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. november 2007 #15 Skrevet 15. november 2007 får-i-kål .. det smaker æsj og lukter kokt ullgenser.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 15. november 2007 Forfatter #16 Skrevet 15. november 2007 Kokt ullgenser, hehehehe :D Men jeg er enig;) jeg har laga det, men kun spist den en gang:P Jeg har heller aldri laget lutefisk.. IKke spist heller,for den saks skyld
Gjest renate&nydelige christina Skrevet 15. november 2007 #17 Skrevet 15. november 2007 Pinnekjøtt Kalkun Ribbe har alltid feiret høytider oss andre:-)
camilla^ Skrevet 15. november 2007 #19 Skrevet 15. november 2007 Har bare hjelpt såvidt til med ribbe. Liker ikke, så om jeg må lage det noen gang er det ikke veldig frivillig. Men klarer det helt sikkert, gubben får nok den jobben. Fårikål, og pinnekjøtt har jeg ikke laget og kommer heller aldri til å lage. Det får gubben lage om han absolutt vil ha, for jeg spiser ikke. Samme med raspeball. Fancy mat har jeg vel igrunn aldri eller sjelden lagt. Slik som en ser kokkene på tv gjør. Blir ikke så fint som de, så da gidder jeg ikke.
Tøysetipp Skrevet 15. november 2007 #20 Skrevet 15. november 2007 Ja, det er nok en hel masse. Men, jeg tror aldri jeg vil prøve meg på blodklubb- med fare for at det kommer like raskt i retur !
3b@rnsmor-30* Skrevet 15. november 2007 #21 Skrevet 15. november 2007 har aldri stekt ribbe selv, eller oksesteik eller pinnekjøtt. men liker alt sammen, så må nok bare prøve meg litt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå