Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Hva mer enn skjemaet ang krav om ytelse ved fødsel og adopsjon ska man sende in til NAV? Siste lønnslipp? Eller hva? Jeg finner ikke noe info om det på sidene til NAV,,, er sikkert blind....
Mammaen til Turid Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 ta en telefon til dem og spør...
Gjest Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Det jeg vet ang permisjonssøknad hos nav er at du må ha med en atest fra lege eller jordmor som bekrefter termindatoen... Trenger ikke å ha med lønnslippen osv, de har alt det inne på dataen... Men du må fylle ut søknad sammen med arbeidgiveren din også, må ikke glemme det!!!!
Gjest Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Det står på selve skjemaet at oppgitt lønn må dokumenteres, og at du må vedlegge terminbekreftelse fra lege.
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 jeg leverte inn søknaden ...med termin dato fra ul ...fikk svar tilbake att jeg måtte ha en ny termin dato etter 12 des... for da går jeg inn i min 26 uke... tenkte det var greit å levere i go tid...men tydligvis ikke...
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 åå? Må man ha en dato etter uke 26? Så merkelig., Får man den fra jordmor da eller? Kan det endre seg alltså? :-)
Har to herlige gutter! Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 man trnger lønnslipp for 3 siste mnd og bare det skjemaet som du nevner over. Dety fikk vi beskjed om da vi var hos nav.
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 Det må vel holde med terminbekr. fra ul, så lenge man sender inn skjemaet etter uke 26?? Terminen forandrer seg jo ikke etter ul..
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #9 Skrevet 15. november 2007 Men SERIØST??! må man vedlegge lønnslipp for bare de tre site mndene? Jeg håper virkelig de tar de tre siste mndene og ikke de TRE SIST MND!! Får jo betalt i provisjon iom AT JEG ER FRISØR.. vI klarer ALDRI overleve på det jeg har fått utbetalt de tre siste mndene.
Meg og gutten min Skrevet 15. november 2007 #10 Skrevet 15. november 2007 vi fikk beskjed om at de regnet ut de beste 6 måndene av de siste 10 månedene... så det med de tre siste månedene er ikke sant. dessuten ser de jo hva som er mest gunstig for dere! slik gjør de det med oss!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #11 Skrevet 15. november 2007 I Tromsø kan man sende inn skjemaet til NAV ang engangstønaden rett etter man har vært hos UL...Vi må ikke vente til uke 26! Men vi får utbetalt engangstønaden tidligst når man er 28 uker.
Melkedrøm Skrevet 16. november 2007 #12 Skrevet 16. november 2007 Jeg reiste innom å snakket med Nav, og fikk beskjed om å legge ved bekreftelse på termindato, og kun den siste lønnsslippen fra meg pluss sambo.. Er tydeligvis forskjell fra sted til sted ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå