Gå til innhold

Dere som har fått den gratis babypakken!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man registrere seg på nett? Eller kan man få den alikevel? De krever jo tlf nr på nettet, å det blir jo solgt videre til alle mulig tlf selgere... Å det er jeg så drit lei av! Hadde håpet på å unngå det :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den til pampers kan man bare gå inn på apoteket å fylle ut ett skjema så får du pakke.. Det gjorde jaffal jeg :) Men libero må du vel melde deg inn i tror jeg :)

Skrevet

Det er den til apoteket du mener, Vetlis?

Jeg vet ikke helt om man må registrere seg, du kan jo prøve uten. Liker ikke å gi opp så mye kontaktinfo jeg heller, men det sto at man kunne reservere seg for mer kontakt når man ville. Så jeg ser hvordan det er først, og så får jeg heller gå inn igjen senere og gi beskjed om at jeg vil strykes fra listene..

Skrevet

Ja det var apoteket sin jeg tenkte på? Er det noe forskjell på pampers og apotekets?

Jeg kan jo alltids reservere meg.,... Det ringer selgere til meg hver eneste dag pga at jeg ahr meldt meg inn ett sted og gitt ut tlf nr! ARGH!!!!

Skrevet

Det er bra kjipt, da! Nesten så det er fristende å oppgi falskt nr... Du kan jo forsåvidt gjøre det, da! Her i huset har vi et ekstra NetCom-abonnement som mannen min har kun for å få beholde e-postadressa si hos netcom. Kanskje jeg skulle begynt å gi opp det tlf-nr til slike ting? Har du et gammelt kontantkortnr som er registrert i ditt navn, så kan du jo bruke det..

Skrevet

gå inn på brønnøysundsregisteret på nett, enkelt og lett å reservere seg der..tar noen måneder før de fleste har oppdatert listene sine, men om de ringer sier du bare at du har meldt deg fra telefonselgere der, så legger de temmelig kjapt på..er faktisk straffbart for dem om de fortsetter samtalen da de er pålagt å oppdatere listene sine :)

Skrevet

Juhu, tusen takk :-) Nå har jeg gjort det! Skal bli søren så deilig!

Skrevet

jeg gikk bare innom på et apotek å spurte om de hadde den babypakken der jg...hadde ikke bestilt eller registrert meg på forhånd...men fikk den likevel,uten at de spurte noe mer om det...

Skrevet

Så bra da, skal gjøre det i morra jag :-)

Skrevet

Hei, jeg skal ikke bestille den dumme pakken med reklame for div. Jeg kan ikke se noen gode produkter i den, så den skal jeg ikke ha. Jeg skal ha tøybleier, og jeg ønsker ikke å smøre på de produktene hverken vaskeserviettene eller hudkremen. Kjøper heller dette selv, men dere får ta imot dere som lar dere lure!

Skrevet

om du vil bruke tøybleier, så er det jo ingen som presser på deg noe gratispakke...selv ser jeg ingen problem i det, greit å kunne prøve enkelte produkter og finne ut hva en liker best selv...er nå akkurat som vareprøver du får i ulike butikker...at du stiller deg kritisk må du bare gjøre, folk er nå forskjellige, men du trenger ikke "fordumme" oss andre fordi vi velger å ta i mot denne pakken..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...