Nivea30 Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 med mindre man ber om det? Og er det forresten det Fl./min. betyr, altså babyens hjerteslag per minutt?
Gjest Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Hei Fixen! Legen min teller hjerteslagene hver gang. Trodde det var det vanlige... men det varierer kanskje fra lege til lege???
Mammaen til Turid Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 første gang jeg hørte fosterlyd var jeg bortimot 14 uker på vei... hadde en sånn "bekymra-mamma-time" hos legen.. andre svangerskapskontroll sjekka han også fosterlyden, da var jeg 16 uker på vei..
Nivea30 Skrevet 15. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2007 Ja, han sjekker, men teller de ikke. Glemmer å spørre hver gang, og kommer så på det når jeg er kommet hjem.... Hei Bringebæret! Husker deg fra bli gravid, ja! Plutselig satt vi her på 2.trim begge to. Hehe:)
Mammaen til Turid Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 han telte hjerteslagene på kontrollen... sånn ca ihvertfall så det ut som.. aner ikke hva som er normalt.. kan være at de teller de mer når en kommer lengre ut i svangeskapet...
Gjest Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Yepp, her er vi! Veldig deilig følelse å ha kommet så langt. Jeg blir ikke så lenge, da, skal faktisk over til neste tri allerede neste uke! Tenker på hvordan vi telte dager til EL og IKM og alt det der mens ukene gikk! Og når jeg nå ser tilbake på det virker det så utrolig lenge siden, samtidig som tiden har fløyet! Ønsker deg all mulig lykke til, håper tiden går raskt for deg også! Når har du termin?
Nivea30 Skrevet 15. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. november 2007 Husker det ja. Styrte med el-tester og dager og vet ikke hva. Hehe! Deilig å være her nå da, hadde aldri trodd jeg skulle se meg selv inne på 2.trim. Har nettopp fått flyttet ul-timen min, skal neste tirsdag. Så da blir det spennende å se. Termin nå er ca 9 mai, men den blir mest sannsynlig flyttet på. Bare en uke igjen for deg her. Synes det ikke var så lenge siden vi snakket sammen inne på bli gravid, og nå er du snart i sluttspurten:) Masse lykke til til deg og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå