dritgrei hei hei! Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Jeg håper du har det bra med magen din! Er hun grei med deg hun lille inni der???? Tenk det bor en liten baby inne i magen din, det er helt sprøtt! Jeg var å så på min lille ting i går - jeg fikk til og med se den i 3D... ha ha ha ha det er den rareste tynneste lille babyen jeg har sett... Vi måtte le litt jordmora og jeg, for den var fryktelig tynn - så vi følte for å si sånn..."stakkars så tynn" hihihi artig. Men den er i alle fall frisk og fin og helt vill i nikkersen, men det merker jeg ikke noe til foreløpig.
Maud Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Så morsomt at du fikk se den lille der inne. Det er bra meg meg, men ganske så trangt for lillesnupp virker det som. Hun presser og dytter og maser litt på meg. Jeg skulle jo vært på spesialistkurs nå, men måtte bare gi opp. I går satt jeg fra 9 til 17, men i dag lot ikke det seg gjøre. Får se om jeg kommer meg gjennom morgendagen. Noen ganger kjennes det ut som om hun stikker hodet frem mellom bena mine. Hun gjør jo ikke det helt ennå, men det skraper mot bekkenet i hvert fall. Snart snart har vi en liten baby hos oss. Det er rart det!
dritgrei hei hei! Skrevet 15. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2007 Den følelsen av å ha et hode mellom beina er jo helt sprø, og selvom de sier at man ikke har det, så har man jo faktisk det, for veien ut er jo ikke så veødig lang egentlig, bare trang.... :-) Tenk de små kjolene... i går føyk dritgreijenta rundt i strømpis og en litt kort kjole så bleien kom ut under..... åååååååååååååååååååååå så søt, så i dag har hun en akkurat like liten kjole på, bare fordi helt ny gåing med litt for liten kjole og bleierompe er fryktelig koselig. HAr du tanker om at det er ei jente, eller er det likeom bare enda en unge i flokken?
Maud Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Det er rart å vite at det er en jente. Da vi var på 3D UL sa legen at "Her ser vi de skamlepper" (uttalt med en morsom aksent). Min første tanke var hvordan i all verden han kunne se mine skamlepper med den dingsen langt oppå magen min... Jeg lurer på hvordan det blir med en liten jente i huset. Jeg vil helst at det skal være sånn at forskjellig atferd skyldes forskjellig måte å bli møtt på av miljøet, liker ikke så godt "Jenter er sånn og gutter er slik". Samtidig vet jeg jo at det er noen medfødte forskjeller. Jeg er ikke en dille-mamma og ønsker meg ikke masse rosa greier og hårspenner. Da jeg fikk storebror, var det å få en gutt noe fremmed. Er jo jente selv (hvis du ikke visste det ;-)) og har en søster. Ingen brødre og ingen erfaring med oppdragelse av en liten gutt. Nå etter to gutter er jeg i tvil om jeg kan det med jenter. Prøver å tenke at det kommer et menneske og ikke et kjønn, men det er klart det er stas å tenke på at vi skal få prøve begge deler :-D
dritgrei hei hei! Skrevet 15. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2007 mm Jeg er med på tankene... Jeg er vokst opp i en 70-talls jentefamilie og rosa har aldri stått særlig høyt i kurs... tusen farger og fine ting liker jeg godt, og jeg vil ikke karakterisere meg selv som maskulin, men jeg er ikke så glad i dill jeg heller.... trodde jeg :-)))) Dritgreigutten har vokst opp med farger og jeg vet ikke helt hva jeg har gjort for å stimulere ham i lek og sånn... han liker best og spille spill..... hun jenta i huset her, hun er et fysisk vesen på linje med sin bror, men jeg har oppdaget noe..... hun har en dukke i den ene hånden ofte......... det smiler jeg litt av :-) Da jeg fikk han store ble jeg fryktelig glad ofr at jeg fikk en STOREBROR. Jeg så for meg en ryddig og omsorgsfull person, som kunne være til glede og trygghet og støtte for de som evt kom etter.... og vips, han er jo sånn... Det er jo greit at du poengterer at du er jente Maud, man kan jo aldri vite, for vi er jo moderne er vi ikke? ;-)))
Maud Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Jeg ønsket meg en storebror da jeg var barn og ser at storebror her hos oss er en sånn som jeg selv ville ha. Tar vare på minstemann, er stolt av ham, inkluderer ham selv når det er venner på besøk og de to virkelig elsker hverandre. Ser hvordan de stråler opp begge to når de ser hverandre. Det blir jeg glad av å se og temmelig rørt av ofte. Minstemann er akkurat nå opptatt av dukkevogn, babyen sin, klær av og på og det liker jeg å se. At han sier at "Lillesnupp skal ikke bo her hvor vi bor" "Hun skal bo et annet sted", det får vi se som en utfordring :-)
Plutseliten :) Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 Jeg smiler og blir varm inni meg av de koselige gravidinnleggene deres ) Dere viser en ro,harmoni og trygghet. Tenk en bitteliten ting inni magen,som vokser og blir seg selv,skulle gjerne ha gjort det maaaaaaaange ganger til. Jeg er sikkert på at disse to som er underveis vil bli kjempegodt mottatt av storebrødre og storesøster Ønsker dere masse lykke til videre,kos dere med magen ) Klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå