silhah og emilie Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 i fingerern..de sendte henne bare hjem i går ifra legevakten var tilbake i dag og fikk intravanøst medisin.. så nå er hun innlagt på sykehuset med perm..så når jeg snakka med henne var hun på JOBB!!!!! er helt sikker på at hun fikk det pga stress og røyk..burde hun ikke ha fått en sykemelding slik at hun kan slappe av litt? hun spurte jo ikke om det så klart, for hun er bare jobb jobb jobb huff liker ikke det her jeg..jeg er i trondheim og hun i tromsø så jeg får ikke vært med henne heller, og nå får hun ikke til komme hit i helgen for å feire 1 rs dagen til snuppa:(
silhah og emilie Skrevet 15. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 15. november 2007 kan ikke noen gi meg en klem..tror jeg trenger det
Mammapudding Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Sender deg en klem jeg:) Håper det går bra med mamman din:) Hun trenger ikke å bli sykemeldt fr blodpropp. Jeg hadde blodpropp i leggen da jeg var 18 år, og levde som normalt bortsett fra at jeg fikk medisiner og en del legebesøk...
Mamma´n til A og F Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 God klem til deg, og god bedring til mamman din!
Babyheaven OVERTID:( Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Heia. den legen som sendte henne hjem, kan søren ikke være god. Blodpropp er skummelt, hatt det selv og er bare heldig som lever i dag. Sender deg en stor varm god klem. Men ikke bekymre deg så nå, for nå vil hun bli fulgt opp, og hun har sikkert fått medisiner også. Men skjønner bekymringen din veldig godt. Vil nå bare ønske masse lykke til , og gratulerer med bursdagsbarnet. hils mamman din å si hun skal ta vare på seg selv nå
☆Anonymia☆ Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 huff...sender deg en stooor bjørneklem jeg...håper det ordner seg !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå