Nelly79 Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Er det en eller flere leger som holder på 3D ultralyd der? Og er dere som har vært der fornøyde?
LiKr Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Jeg vet ikke om det er mange leger som holde på med 3D ultralyd der...tror det er flere,men ikke sikker. Jeg var hos en som het Peter Molnar eller noe sånt... Vet ikke om han skriver navnet slik (papirene ligger laangt nedpakka for bildene er i ramme på veggen ). Men jeg var i alle fall svært fornøyd. Han var en morsom kar - måtte spørre av og til for å få tak i alt han sa (kommer fra øst-Euproa tipper jeg..) Uansett: Den første gangen vi var lå jenta vår med armer og bein foran ansiktet, slik at vi ikke så noe på 3D. Men vi fikk en ny gang gratis hos han
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 I Bergen er det en dame - Marsha. Jeg var forrige mandag, men da la snuppa seg med ansiktet mot ryggen min, slik at vi bare fikk 2 bilder... Fikk komme tilbake (gratis), og var i dag, da var navlestrengen i veien, + at hun ville ikke snu seg skikkelig, slik at vi fikk ikke helt toppers bilder i dag heller.. Derfor skal jeg tilbake enda engang på tirsdag! Gratis denne gangen også Så jeg er fornøyd, eneste jeg har å klage på er at jenta i magen er så vanskelig å ha med å gjøre )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå