Willy Wonka Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Marius vil være 3,5 mnd når vi skal fly til Gran Canaria.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 va mener du ? erfaring? vi reiste med fly når gutten vår var 2 mnd.. da hadde vi med morsmelkerstatning på flasker,å dem varmet de i flyet. vi hadde med noen ekstra flasker i tilfelle forsinkelser.. hjalp dette noe?? eller va er du ute etter?
Willy Wonka Skrevet 15. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2007 Ja.Det er regler for å ha med væske gjennom tollen.
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Barnemat er untatt væskereglene ved sikkerhetskontroll! )
selfangerkjerringa Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 hahahaha jeg trudde det sto "flytur og amming"... hvordan få puppene gjennom sikkerhetskontrollen liksom... hehe... man må jo risikere å smake på væska man tar med... hihihihi... *forkjøla og fjern idag*
selfangerkjerringa Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Men seriøst: jeg har reist med fly og baby, både med vann til knøttet, barnemat, og sammen med venner som tok med mme. Det verste som skjedde var at venninna mi den ene gangen måtte åpne termosen så de så det var varmt vann til mme oppi. That's it. De ba meg ikke smake på vannet i tutekoppen til Minimais en gang - selv om den lå slengt oppi stellebagen og ikke i egen beholder som anvist (litt fjern den dagen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå