Gå til innhold

Hjelp!! Hadde kynnere/falske rier igår kveld...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår når jeg hadde lagt meg fikk jeg menssmerter/murringer i magen, og magen var steinhard. Det pågikk i nesten ett minutt, og disse "falske riene" kom med nøyaktig 3 minutters mellomrom i over ett kvarter.

Det skal legges til at jeg IKKE hadde hatt sex, og heller ikke gjort noe som jeg anstrengte meg for.....

Hva var dette? er det normalt å få vondt som dette og at de kommer så regelmessig etter hverandre?

Noen andre?

Jeg er i uke 31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette opplevde eg forrige helg, men d varte i nesten 2 døgn.

Men her kom kynnerne m alt fra 2-20min mellomrom

va inne på sjekk på føden og fikk vite at altt va bra, ingen åpning eller noe heldigvis.

fikk beskjed om at d hadde vert en kombinasjon mellom kynnere og irritert tarm, defor var d vondt.

eg e 30+0 idag

Skrevet

Hei, jeg trodde heller ikke at kynnere skulle komme så regelmessig, og med slike vondter. Men jeg fikk også slike falske kynnere (uke 33). Kom veldig regelmessig og OFTE og varte i 4 timer. Så etter to timer dro jeg inn på føden, dette måtte da vel være rier? (har hatt et svangerskap før, og har aldri opplevd maken). Legen tok innvendig UL og sa at livmorhalsen var lang og fin, så det var nok bare kynnere. Så jeg skulle bare dra hjem og ta en paracet og legge meg (dette var på kvelden), jeg ble ikke verre og det gikk over. Dette er ei uke siden og jeg har ikke hatt det igjen.

Jeg fikk en skikkelig støkk må jeg si, og vurderer nesten å pakke den derre sykehusbagen snart....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...