skalha1t etter3.pp Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 skal til legen imorga å ta ut spiralen min..he veldi lyst på nye baby,men min kjære i ikkje so gira på de.. men trur ej skal snart få han på gli..trur ej vil vente til neste år da for vi skal te syden i januar å hekje so veldi lyst å vere gravid då.. tausa 19:)gratulerer!!!hihihihih...
Grorüd.. Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Ååh jeg også har lyst på en til!! Vi begynner kaaaanskje å prøve etter nyttår da.. Vi skal iallfall ha en til når jeg er ferdig på skolen..Det blir vel ca. om halvannet år da.. (leeeeenge til )...
skalha1t etter3.pp Skrevet 16. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2007 tok ut spiralen idag..grudde meg sånn,men de gjekk kjempe bra..no e de bære å prøve å overtale min kjære til å få en til..he ei jente fra før på 1 år og 4 måna.. han veit atte ej ikkje går på noke å atte de blir hopping av i svingen..trur atte han vil litt han oxo sida han sa atte de var greit atte eg tok den ut å ikkje begynte på annen ..Tror han vil ha baby inners inne..heheh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå