Lykke*Li Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Hva ønsker dere dere til jul? Ikke til barna deres, men dere.... Enten dere alene eller til hjemmet/sammen med samboeren...
Alba44 Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 penger gavekort hårføner noen tallerkner jeg har sett meg ut ny kjøkkensaks(hihi..) toalettsaker er alltid digg å få
LadyLuck & Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 i år ønsker vi oss faktisk penger (noe som er uvanlig i min famlie, vanlig i hans) Det er så vi kan kjøpe tvillingtrille når nummer to kommer. Funnet en fin en, men blir fort dyrt med allt ekstrautstyr etc.
Gjest Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Vi ønsker oss Deler til rosendal serviset fiskars bestikk krystall glass rosendal rød og hvit vin glass En stor fin lykt fra black design ny stekepanne Body shop stæsj Evt noe fint sengetøy, eller annet stæsj
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 *duker *frukt skål *blender *sesong 7 av buffy! (den er bare til meg:)
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Ny lampe til stua nytt stuebord kommer ikke på noe mer til oss men jeg ønsker meg anskiktsbehandling eller lignende det er jo bare så utrolig deilig. :-) klær smykker/øredobber
Vannliljå Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 Det jeg ønsker meg(har ikke spurt gubben) hehe ; * Gavekort på Ikea ))) * BelgiskVaffel jern * Ny seng (drømme drømme seg bort,hehe) * Og snille barn OG mann c",)
lenej :o) Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 ønske meg litt juleting - kansje en jule-tegnefilm, som disney eller no sånt. eller julemusikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå