Gå til innhold

Hehe, ikke frektment men anng de Sorel/Kamik skoene... :

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe,bare jeg som syntes at de er lite fine ? Sikkert kjempe gode, det børde væresiden alle skryter av dem, men fine???Hmmm, blirnok ecco her

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faktisk, de vi har kjøpt er ganske fine.

Rosa og mørkeblå dingser.

Men de hadde et annet slag til jente av samme merke og det så ut som tømmerhuggerstøvler;)

Skrevet

Om de er fine eller ei, er ikke det jeg legger til grunn for gode vintersko. Men ja jeg synes skoene er fine.

Skrevet

Nå er det virkelig ikke sjønnhet jeg prioriterer på gode vintersko, men de kamik støvlene vi kjøpte synes jeg er orntlig fine. De er lyserosa med sorte spenner. Kjempefine er de ;o))

Skrevet

Synes ikke de er stygge hvertfall. Jeg kjøper ikke vintersko etter utseende så det kan være det samme hvordan de ser ut bare de er gode og varme og passer bra på foten til Lucas. :o)

Skrevet

sorel skoene til lille er fine de. de er mørkeblå og lyseblå. liker de kjempegodt, og jeg må bare si at jeg blåser da i om vinterskoene er fine så lenge de funker..

Skrevet

Selvfølgelig skal de være gode, det er derfor det sikkert blir ecco på oss :) Men både fine og gode er greit da , hehe... De Sorel skoene ser veldig tette ut nederst på foten da, blir det ikke klamt?

Skrevet

Cornelia er kamik og jeg synes de er fine:) Dessuten er hun ikke så kresen på sko, haha :D

Skrevet

Jeg synes faktisk også de er stygge!!! Ganske så stygge faktisk, spesielt de til jenter, ikke akkurat feminine..

Men, når det er sagt kjøper jeg dem til begge barna mine, simpelthen fordi de er de aller beste vinterskoene. Vi har prøvd de aller fleste av de dyre og ordentlige merkene, og ingen slår Kamik og Sorel.

Ecco sine vintersko er forresten noe skikkelig møkk, så om du ikke har kjøpt dem ennå,ville jeg sett etter noen andre. Snakker av erfaring. Dyre og dålige.

Skrevet

Ikke fine i det hele tatt men veldig gode - og det er viktigst.

Har både Ecco og Kamik og syns ecco skoene er finest men tror nok kamik støvlene er bedre hvis det blir sprengkulde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...