Gå til innhold

Er det noe jeg kan bruke i stedet for spakel ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holdet på å skal male rommet til jentungen, og har ikke sparkel i hus, og vil komme i gang NÅ mensd gubben er på jobb og lillemann sover,hehe...

Noe å fylle noen bitte små huller i veggen med?

Evig takknemlig for kjappe tips :o))

Klemsy fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Kremt* Skulle stå SPARKEL - lol....

Skrevet

Små hull kan fylles med akryl på tube. Har du det da? :o)

Skrevet

Jeg har ikke peiling, men prøv å bland mel med litt vann slik at det blir en tykk "lim". Kanskje du kan bruke det? For det stivner vel?

Skrevet

Nei, egentlig ikke. Evt. akrylmasse. Men har du ikke sparkel så har du kanskje ikke akrylmasse heller?? Men bare om det er små hull altså.

Skrevet

Hva er det? Leeeer... Tviler på vi har det i hus heller...

Gubben sa jeg kunne putte papir inni - LOL :o)

Hmmmm

Skrevet

Skal det maling eller tapet over?

Skrevet

Hehehe... ja det var vel noe sånt jeg hadde tenkt på, bruke det "alle" har i hus liksom, hehe....

Uff for en utålmodig sjel jeg er.... *Latterkrampe*

Skrevet

Jeg skal male over...

Gubben sa også at jeg kunne trykke masse maling inni,men den varianten har jeg prøvd tidligere - uten hell.... Hehehe...

Skrevet

Ja, ikke dumt.... Den størkner jo totalt etter en stund(eller år...)

Holser på å le meg i hjel... Dere er jo bare så herlige og oppfinnsomme jenter c",)

*Gliser godt nå*

Skrevet

På min gamle barneskole dyttet en av mine medelever bolledeig inn i en stor sprekk i veggen på skolekjøkkenet i sin tid. Gliste godt da jeg tilfeldigvis var innom der maaaaange år etterpå og så at bolledeigen fortsatt satt der. Funker nok ypperlig som sparkelmasse, vil jeg tro. Men kan kanskje være lurt å ikke male over før den har hevet ferdig... ;o)

Skrevet

Tror det beste resultatet blir å vente til du har fått kjøpt sparkel eller akrylmasse. Er så kjedlig om du må gjøre jobben om igjen. Hastverk er lastverk og det er ikke tull. Hilsen en med erfaring.

Skrevet

Hahhahahahaaa...... Nej den var herlig.... Sitter å ler så jeg rister...

Syns jeg ser veggen buuuler ut og jentungen ligger å fabler om boller i søvne.....

Hehehehe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...