Gå til innhold

Noen andre som har ei forferdelig bikinilinje, HAHA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, jeg makter ikke barbere meg der nede, men føler meg så ulekker! Tar ikke sjansen på å peive med høvelen der nede i blinde! Nå føler jeg meg altså så ulekker at jeg virkelig ikke kan tenke meg sex! Andre som føler det slik? ;) Tragikomisk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ga å opp, men så orket jeg ikke mere og fikk mannen min til å gjøre det:)

Og skal si det hjalp på ja;)

Skrevet

Har akkurat klippet tåneglene jeg..Sinssykt vanskelig!!!Går helt fint å barbere i blinde,men er nok ikke så symetriskt der nede,hi,hi,hi

Skrevet

Fikk mannen min til å gjøre det sist... Hehe var en opplevelse for både han og meg, var første gangen han fikk prøve seg så... :P

Men han syns selv det ble betraktelig mye finere etterpå, så tror ikke han er redd for å gjøre det igjen;) Redd for å kutte meg sa han hele tia... Men det gikk så fint så:)

Skrevet

føler meg som en skogskatt nedentil:)

Skrevet

Og tåneglene, de er sannelig ikke lett å få til de heller, helt utrolig! ;) HAHA

Skrevet

Sambo har fått ansvaret for både barbering og tåneglklipping;)

Skrevet

Ja, alt dette kan jo bli rene risikosporten, forsøkte med speil, men nå går det på kryss og tvers og ingen linjer nei :))! bare show det! Tyr til samboer også! Før hadde veet en spray, men den ble trukket tilbake fra markedet. Krem funker også bra! det er jo bare å vaske bort! men for all del, ikke la den sitte lengre en hva pakningsvedlegget sier!

Lykke til!

Skrevet

Før forrige fødsel så gjorde jeg det helt selv *ler* Meget stolt av meg selv, ja...

Jeg stod forran speilet på badet og gjorde så godt jeg kunne. Det ble virkelig lekkert! ;oD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...