Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Huff, jeg makter ikke barbere meg der nede, men føler meg så ulekker! Tar ikke sjansen på å peive med høvelen der nede i blinde! Nå føler jeg meg altså så ulekker at jeg virkelig ikke kan tenke meg sex! Andre som føler det slik? Tragikomisk
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Jeg ga å opp, men så orket jeg ikke mere og fikk mannen min til å gjøre det:) Og skal si det hjalp på ja;)
3 har blitt 4 Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Har akkurat klippet tåneglene jeg..Sinssykt vanskelig!!!Går helt fint å barbere i blinde,men er nok ikke så symetriskt der nede,hi,hi,hi
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Fikk mannen min til å gjøre det sist... Hehe var en opplevelse for både han og meg, var første gangen han fikk prøve seg så... Men han syns selv det ble betraktelig mye finere etterpå, så tror ikke han er redd for å gjøre det igjen;) Redd for å kutte meg sa han hele tia... Men det gikk så fint så
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 føler meg som en skogskatt nedentil:)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Og tåneglene, de er sannelig ikke lett å få til de heller, helt utrolig! HAHA
Niem og Patrick Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 Sambo har fått ansvaret for både barbering og tåneglklipping;)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 Ja, alt dette kan jo bli rene risikosporten, forsøkte med speil, men nå går det på kryss og tvers og ingen linjer nei )! bare show det! Tyr til samboer også! Før hadde veet en spray, men den ble trukket tilbake fra markedet. Krem funker også bra! det er jo bare å vaske bort! men for all del, ikke la den sitte lengre en hva pakningsvedlegget sier! Lykke til!
Gjest Skrevet 15. november 2007 #9 Skrevet 15. november 2007 Før forrige fødsel så gjorde jeg det helt selv *ler* Meget stolt av meg selv, ja... Jeg stod forran speilet på badet og gjorde så godt jeg kunne. Det ble virkelig lekkert! ;oD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå