Gå til innhold

Høygravid og på flyttefot??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere ha ventet til bebien kom eller flyttet høygravid?

Har nemlig kjøpt hus, og er så usikker på når vi bør overta, rett før bebi, eller etter..

Og med rett før mener jeg 2-3 uker!

Hadde jo vært deilig og være ferdig til lillegutt kom, men så er jeg redd han kommer midt oppi det hele:)

Er så i tvil, så trenger litt synspunkter her:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke noe valg vi. Vi MÅ inn før babyen kommer... har termin i førsten av januar, og skal begynne å flytte inn i nytt hus nå lørdag som kommer. For vi har absolutt ikke plass til babyen her vi bor akkurat nå... så vi bare må komme oss iorden i nytt hus FØR babyen kommer. Skal ta det med ro og ikke stresse, så da tenker jeg nok at det går bra... Godt å komme iorden med alt før fødsel.

Lykke lykke til da, uansett hva dere bestemmer dere for! =)

Skrevet

JA takk, huff dette er ett vanskelig valg,, kunen jeg ha flyttet nå hadde jeg gjort det.

Men det når det blir 2-3 uker før termin syntes jeg det blir litt snaut.

Huff for ett luksusproblem!!:)

Skrevet

Jeg skjønner deg GODT... at du er nervøs og slik. Hmm, men jeg tror nok det hadde vært lurt å prøvd å flytte. MIN mening bare altså =) Vi hadde flytta uansett FØR babyen kom, samma om det bare hadde vært dager før. Men så har vi ikke noe valg heller igrunn, så det er litt enklere for oss å bestemme oss =) Kroppen tåler nok litt flytting selv om det bare er 2-3 uker til termin =)

Skrevet

Ja den gjør jo det, og det hadde vært utrolig deilig og vært ferdig flyttet til lillegutt kommer,, da har vi bare han og konsentrere oss om:)

Dere for å ha lykke til med flyttinga da:)

Skrevet

Vi overtar vår nye bolig 2 uker før termin. Vi må pusse opp iallefall badet før vi flytter inn. Det beste hadde vært om vi fikk tatt soverommene også. Vi får se. Jeg gruer meg skikkelig. Tror det blir veldig mye stress og mas.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...