Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Mannen min plages med å ha sex med meg for tiden. Så sier han at det er fordi han vet det ligger et lite menneske inni meg.. Men jeg kjøper faen ikke den der unnskyldninga! Han har sagt i snart 3 år , at han gledde seg til å få ha sex med ei gravid dame. Å nå¨er jeg blitt gravid. Å han er overhode ikke intr i ¨å røre meg på en seksuell måte! Jeg er kjempe skuffa , og føler meg som et skikkelig feit dass! Jeg tror han ikke finner meg sexy & vakker i det hele tatt. Flere som har det slikt?
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Hei. Vi har så og si ikke hatt sex etter at jeg fikk mage. Samboern min sier akkurat det samme som din. Jeg respekterer han for det, jeg. Han syns det blir helt feil med magen og at det faktisk er et lite barn der inne. Dette er andre svangerskap. Var akkurat sånn forrige gang også, men da reagerte jeg mer som deg nå. Denne gangen har jeg akseptert det og godtar det. Er nok en del menn rundt om som syns dette er litt vanskelig. Ikke bli sur på han. Prøv å forstå i stedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå