Gå til innhold

Barnevern - finnes det som nettbasert studie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må kjøre 3 kvarter (til Lillehammer) for å studere. Det har vi verken tid eller råd til.

Noen som vet om det finnes som nettstudie? (helst deltid)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok ikke det. Mange av de jeg studerte med pendlet lenger enn 45min. Du kan jo velge litt hvilke forelesninger du vil gå på. Er de færreste som er obligatoriske...

Veldig spennende studie forresten!:)

Skrevet

Så jeg trenger ikka dra hverdag? Føler det nesten er håpløst med en mann som jobber 2-skift og et huslån som krever to inntekter...

Skrevet

Nei, som oftes trenger du ikke det. Vi (mannen og jeg) studerte i Volda, og der var det ikke så mye obligatorisk. Men når det er sagt må det også nevnes at det krever mye for å gå gjennom studiet kun ved å lese på egenhånd. Det som er mulig er jo å finne noen du kan pendle sammen med. Slik blir det jo mye billigere og veldig sosialt på samme tid som du får med deg forelesningene...:)

Skrevet

kan du ikke ta det på deltid. noen samlinger i året, en helg, en uke osv. men da må man gå 4 eller 5 år tror jeg...

vet ikke hvordan det fungerer, har bare hørt om det for lenge siden.

Skrevet

Deltid er mulig ja,men da må man vel ha relevant arbeidserfaring?! Ville jo vært genialt dersom du har det...:)

Skrevet

Nei, tror ikke man må ha relevant arbeiderfaring for å gå deltid, men de har ikke barnevern som deltidsstudie på Lillehammer, så jeg er i grunn like langt...

Takk for svar uansett:o)

Skrevet

Jeg pendler over 1 time hver vei til studiestedet mitt, reiser ikke hver dag, men 2-3 ganger i uken. I tillegg jobber jeg i helgene, og noen dager innimellom. Hvis du får fullt lån og stipend + har helgejobb så får du en forholdsvis grei inntekt. Blir jo hektisk noen år, men det går.

Fram til nå har jeg kjørt selv, men har tenkt å begynne å ta buss. Kjøper mndkort og da blir ikke prisen så ille.

Jeg går uni. og barnevern er vel høyskole så er kanskje litt ulikt opplegg, men det skal være fullt mulig å gjennomføre!

Skrevet

Kan legge til at jeg så godt som alltid er hjemme igjen i god tid før bhg stenger, så er ikke avhengig av at mannen min må kunne hente (nå kan han det da, men det hadde gått fint selv om han jobba skift)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...