♡ Rødhette ♡ Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Da tenker jeg ikke på juletreet.., men juleduker, lys og alt annet tjas... Julekalenderen til mini kommer jo opp 1 des.=) Når kommer juledukene på bordet deres?? =)
☆Anonymia☆ Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 her vil jeg veldig gjerne begynne 1 desember.. kommer nok til å ta det da,eller 1 søndag i advent muligens.. tar en skikkelig stor rengjøring her da og pynter og styrer og steller. GLEDER MEG
LivetErEnLek Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Her kommer ikke det frem en nisse eller noe annet rødt hverken i lys eller duker før lille juleaften. Julekalenderen kommer opp kvelden før første desember, adventslys, lilla duker, hvite engler, adventstjerne kommer frem 1 søndagen i advent. Ett år falt jeg for fristelsen og begynte før og lille juleaften ble ikke det samme nei....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Begynner litt til første søndag i advent. Med stjerne i viduet og lysestaker. Og så fyller jeg på etterhvert. uka før julaften er det nesten helt jul. treet kommer opp 2-3 dager før julaften
Gjest Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 haha, jeg ar en rød juleduk på bordet og det har noen AV dib-damene sett på treff her... men var krise da, side ingen duker var rene. legger fjernkontrollen over der det står god jul jeh... hehe
Mammat4 Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 Her begynner vi så smått første advent.
selfangerkjerringa Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 Vanlig og vanlig... jeg bruker å pynte til advent 1.desember Lilla duker, masse lys, julestjerne i vinduet, litt gull eller sølv i tillegg til det lilla. Selve julepyntinga tar jeg ca 15-20.desember, for å fordele alt arbeidet litt fram mot julaften. Sent på kvelden lille julaften pynter jeg og gubben treet, så ungene våkner til ferdig pynta tre på julaften og så kakeboksene da, de pynter jo litt opp og kommer jo fram etterhvert som baksten blir ferdig - og den begynner vi med 1.desember.
Mockanin Skrevet 15. november 2007 #9 Skrevet 15. november 2007 Første søndag i advent pleier jeg å pynte litt. Liker å kunne kose meg med julepynten. Pynter litt nå og da i hele desember egentlig.
silhah og emilie Skrevet 15. november 2007 #10 Skrevet 15. november 2007 jeg bruker å pynte til advent 1 desember, lilla duker, mye lys og litt sølv så kommer julepynten litt etter litt:) vasker rundt et rom hver søndag og da pynter jeg gjerne litt der etterpå juletreet og "hovedpynten" kommer opp lillejuleaften:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå