Gå til innhold

Når er det egentlig vanlig og begynne og pynte til jul??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg ikke på juletreet.., men juleduker, lys og alt annet tjas...

Julekalenderen til mini kommer jo opp 1 des.=)

Når kommer juledukene på bordet deres?? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her vil jeg veldig gjerne begynne 1 desember..:)

kommer nok til å ta det da,eller 1 søndag i advent muligens..

tar en skikkelig stor rengjøring her da og pynter og styrer og steller.:)

GLEDER MEG ;)

Skrevet

Her kommer ikke det frem en nisse eller noe annet rødt hverken i lys eller duker før lille juleaften. Julekalenderen kommer opp kvelden før første desember, adventslys, lilla duker, hvite engler, adventstjerne kommer frem 1 søndagen i advent.

Ett år falt jeg for fristelsen og begynte før og lille juleaften ble ikke det samme nei....

Skrevet

Begynner litt til første søndag i advent. Med stjerne i viduet og lysestaker. Og så fyller jeg på etterhvert. uka før julaften er det nesten helt jul. treet kommer opp 2-3 dager før julaften

Skrevet

haha, jeg ar en rød juleduk på bordet og det har noen AV dib-damene sett på treff her... men var krise da, side ingen duker var rene. legger fjernkontrollen over der det står god jul jeh... hehe

Skrevet

Vanlig og vanlig... jeg bruker å pynte til advent 1.desember :) Lilla duker, masse lys, julestjerne i vinduet, litt gull eller sølv i tillegg til det lilla. Selve julepyntinga tar jeg ca 15-20.desember, for å fordele alt arbeidet litt fram mot julaften. Sent på kvelden lille julaften pynter jeg og gubben treet, så ungene våkner til ferdig pynta tre på julaften :)

og så kakeboksene da, de pynter jo litt opp og kommer jo fram etterhvert som baksten blir ferdig - og den begynner vi med 1.desember.

Skrevet

Første søndag i advent pleier jeg å pynte litt. Liker å kunne kose meg med julepynten. Pynter litt nå og da i hele desember egentlig.

Skrevet

jeg bruker å pynte til advent 1 desember, lilla duker, mye lys og litt sølv

så kommer julepynten litt etter litt:) vasker rundt et rom hver søndag og da pynter jeg gjerne litt der etterpå

juletreet og "hovedpynten" kommer opp lillejuleaften:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...