Mockanin Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Minste er snart 2 år og vognposen hans er blitt liten. Er en Ticket to Heaven dunpose han har. Ikke er den varm nok for han heller siden han er en liten gutt som fryser lett. Har tittet på Finn.no men finner ingen poser her i Oslo området. Noen som har noen tips til hva slags pose som er bra og ha og som ikke koster så mye.
selfangerkjerringa Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Vet at voksi har en versjon for litt større barn. den er i hvert fall varm... for varm for ungene mine faktisk - med mindre det er flere minus. Dessverre er den ikke akkurat rimelig
aniskringle Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Jeg sydde pose selv!!! Var lei av at ting ble for trangt og for lite. Jenta mi på 2.5 år stortrives i posen sin!!!!
My little girl_ Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Så i foreldre å barn at simo har kommet med en vinterpose,så man kan "skjøte" på posen når barna blir større.. men ingen erfaring md den posen selv.
Mockanin Skrevet 15. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2007 Hvordan sydde du posen og av hva?
selfangerkjerringa Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Jeg syr poser til ungene mine, til venner og for salg. De er i str ca 0-2 år, men jeg ser ingen problemer med å bruke samme prinsippet og lage en større versjon. Hvis du sender meg en pm så har jeg noen tips til deg Det er enklere enn du tror!!!
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 Kjøp ajungilak viking jr.. den e superbra og kan brukes leeeenge.. det e en sånn glidelås i fotenden slik at du kan forlenge posen når det bli nødvendig.. kjøpten den på finn.no for 500,- og da var den ikke brukt.. vi brukte den til vår 2 åring da han enda sov i bhg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå