Icedancer Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Prøvde å forklare gutten min på snart 3 at mamma har en baby i magen. Det syntes han jo var veldig morsomt. Han lagde en klype med fingrene og lot som han tok på magen min, og puttet fingrene i munnen og gliste. Nå har jeg og spist babyen. Prøvde å forklare at mamma ikke har spist noen baby, men at det alikevel er en baby der. Lillemann går så til pappaen og sier at "pappa mamma har spist baby, der inne i magen". Man kan jo ikke annet enn å le:)
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 HIHIHIHIHI Unger er så morsomme, kan si de herligste ting.
BarnNr.4 :) Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Hehehe må bare le av den lille søte gutten din synest det var morsomt!! synst jeg ser det for meg!
amy_de Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Så pussig å lese, min nevø på 2 gjorde akkurat det samme. Laget en klype med fingrene og spiste liksom ut av navelen min. Skjønte ikke hva han deriv med, men han skulle jo selvfølgelig også ha baby i megen! Hehehe... Barn er utrolige!
Gjest Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Jeg antar at du har fortalt ham hvordan det egentlig henger sammen?
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 hahahahahaha ) ler meg skakk her jeg sitter ) ja disse små barna får jammen sagt det ) du burde virkelig skrive ned i en bok slike morsomme ting som lillegutten din sier...tror nok det vil bli veldig morsomt & flott for han & lese om senere i livet )
tiltiderensom Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 Unger er så söte og rett fra hjerte:) Min jente på tre så meg dusje, som hun ofte gjör. Så spurte hun om babyen kom ut av magen. Jeg sa da at den kom ut her, og pekte mot skrittet mitt og nedover mellom lårene. 'Ut av tissen?' sa hun da, 'ja' svarte jeg. 'Da blir den mökkete' sa hun, 'ja' svarte jeg, 'så da må vi vaske den' sa hun igjen... Ganske morsomt hvordan de ressonnerer:) Jeg valgte å si det som det var, og har ikke hört mer om det siden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå