Gå til innhold

festet seg med rumpa...


Anbefalte innlegg

Skrevet

har vert på kontroll i dag å fikk vite at han har lagt seg med rumpa godt ned i bekkenet,er 36 uker.veit jeg skal ha ks.men får ikke dato før på mandag.hadde og ett ks. i mai i fjor.

det jeg lurer på er: hvor lenge etter att han har festet seg kan fødselen starte?

 

takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ganske individuelt vil jeg si. En fødsel kan starte uten at noe er festet, samt mange uker etter at hodet er festet. Er jo de som har fått konstantert at hodet er festet i uke 30, fex. Har aldri hørt at man har sagt at tumpa er festet før, så det kjenner jeg ikke til..

Skrevet

har tenkt litt på dette..vil man kunne føde normalt om rumpa fester seg, eller får man automatisk KS?

Skrevet

min første festa seg med rumpa ho og,og da fikk jeg ks.uten problem.og siden den har gjort det igjen så fikk jeg igjen tilbud om ks.det pga.at jeg ikke har født vaginalt før.hadde jeg hatt en vaginal også ett ks. kunne jeg ha født vaginalt den gangen her og,men,men...

men det er fullt mulig å føde normalt om rumpa har festet seg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...