Mamma til go'jentene Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Lurer på om noen kan svare meg på en ting... Jeg er VELDIG plaget med mageknip nå om dagen. I hele magen, men spesielt i "overmagen"... Lurer på om dette er normalt, og om det kan skade babyen.... Hun har sparket litt mindre den siste tiden syns jeg, men jeg kjenner spark hver dag... Fint om noen har erfaringer å dele... Takk...
Mamma til go'jentene Skrevet 15. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 15. november 2007 er forresten i uke 26...
Mamma til go'jentene Skrevet 15. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2007 Ingen som kan svare på dette??
Vibe80 Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Hei:) Er nok ikke godt svar dette, men har selv hatt en del knip som du beskriver. Du sier "overmagen" og da høres det jo ut som om det er snakk om magesekk, tarm o.l. Husk at alt annet der inne blir påvirket av livmoren din som vokser. I tillegg påvirker hormonene dine tarmene slik at de "jobber dårligere" for å si det enkelt. Et resultat av det er at mange opplever forstoppelse. Jeg tror ikke du skal bekymre deg for at babyen skal ta skade ettersom smertene er i "den andre magen", men nå er ikke jeg lege og skriver ut fra erfaring og hva jeg har lest. Ta det opp med lege el jordmor. Ufarlig eller ikke, hjelper ingen å gå rundt å være bekymret..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå