Princen min Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Jeg klør så sinnsykt på maven,er d andre her som gjør d,hva kan d være??????
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Huden som strekker seg kanskje?? Anbefaler body butter fra BodyShop. Veldig bra til mageskinnet!
LadyLuck & Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 er nok bare huden som ikke klarer å produsere seg fort ok (les;strekkmerker på vei) da anbefaler jeg den heitur pottir skrubben og babyolje i dusjen, og et skikkelig feit boddybutter etc hver morgen
2008 og 2011 mamma Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Jeg holder også på å klø meg ihjel på magen!!! Men på ryggen også.... Slitsomt!!!
vipsen*en av hver* Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 jeg klør og klør jeg og.. er nok huden som strekker seg. Pluss at jeg blir mer tørr når det er kaldt ute.. Huff. har sånn sensitiv hud så jeg får sår når jeg klør meg, ser IKKE ut altså..
magj Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Det er vel noe som kalles svangerskapskløe
wilma<3 Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 Jeg var veldig plaget med dette forrige svangerskap...masse små røde prikker som klør og huden var så strekt at d gjorde vondt å bare stryke på den...fikk også utslett på lår og bryst...prøvde både oljer og fete kremer, men fant desverre ikke noe som fungerte no særlig... Føler me dere og håper å slippe d selv denne gangen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå