Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Har på følelsen de fleste tar sykemeld før perm starter. Mange som jobber 100% til 21 dager før termin? Hvordan er formen frem til perm starter?
Gjest Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Ja, jeg jobbet 100 % fram til permisjonen. Jeg pendlet langt til jobben hver dag, fordi vi hadde flyttet til et nytt sted. Jeg er glad for at jeg jobbet fram til permisjon, for disse dagene før fødsel kan bli litt kjedsommelige. Jeg var i fin form da jeg jobbet og er det fremdeles!
frøydis m/ 4 Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Jeg jobbet 100 % frem til permisjonen startet. Var glad for at det gikk greit. Har kontorjobb, så det er ganske stillesittende, men mye stress pga div. frister som MÅ overholdes. Nyter permisjon nå, tror det gjør at tiden har gått fortere. Jeg er liksom ikke helt der ennå at babyen for all del må komme nå!!!! men jeg har jo absolutt vært avhengig av en mann som har hatt forståelse for at mesteparten av arbeidet hjemme har vært hans ansvar... Det ble mye hviling etter jobb kan du si :-) Nå har jeg 12 dager til termin og har fått ryddet og gjort klar mye + at jeg ofte klarer å få middag ferdig til resten av familien entrer hjemmet på ettermiddagen. Deilig med noen dager å tenke på seg selv, før lillemann krever all oppmerksomhet :-)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Ja jeg skal jobbe frem til permsisjonen starter - som er om tre uker til. Jobber 100 % - og med mindre det skjer noe alvorlig som er uforutsigbart skal jeg fortsette med det. Har to barn i alderen 3-7 år, så det sier seg selv at når barna er i seng sløkner jeg :-)
Line_78 Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Jobbet 100% fram til permisjon startet (hadde noen dager sykemelding pga en forkjølelse nest siste uka, men kan neppe skylde det på graviditeten ;-) ). Formen var fin fram til permisjon (er forsåvidt fortsatt fin), og hadde ikke behov for å slutte i jobb noe tidligere. Men jeg kjenner at det er godt med noen fridager nå for å lade opp til fødsel og barselstid :-)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Antar jeg kommer til å jobbe fram til permisjon (= om 29 dager :. Har vært frisk og rask hele svangerskapet, uten bekkenløsning og kvalme o.l. Merker at jeg begynner å bli litt sliten nå og ser virkelig fram til at permisjonen skal starte!!! Har nedtelling.. Har litt ryggvondt og sover dårlig om nettene så skal bli deilig å kun konsentrere seg om seg selv og om kommende fødsel/baby. Håper ikke at lillegutt kommer før tiden, føler jeg har behov for litt tid til meg selv ja Skal sies at jeg har kontorjobb. Tror ikke jeg hadde klart å jobbe så mye hvis jeg måtte gått og stått mye (kynnere).
*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 Gjorde det sist, og regner med å gjøre det nå også, da formen er like fin som sist. Kjedelig å gå hjemme også, da snuppa likevel er i barnehagen..
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 Jeg kommer ikke til å jobbe helt frem. Vært sykemeldt 30-75% hele svangerskapet, og regner med å gå ut 100% nå 5 uker før permisjon. Viktig å ta vare på seg selv! Kjenn på det selv, jeg synes ikke det er verdt å slite meg ut slik at det går ut over de rundt meg med humør og syting, dersom jeg kan gjøre det annerledes. Har jobb hvor jeg står hele dagen og det fungerer ikke nå når kroppen blir tyngre...
Månestrålen :-) Skrevet 15. november 2007 #9 Skrevet 15. november 2007 Jeg jobbet 100 % frem til permisjon. Sitter fremfor dataen hele dagen og har mulighet til å gå litt rundt, bytte stoltype og heise pulten opp slik jeg kan stå + det er ikke noe mas fra arbeidsgiver hvis jeg ikke får gjort like mye hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå