Gå til innhold

litt fortvilet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min er 3 mnd og har sovet fra 20 om kvelden til mellom 04-07 for å få mat.. altså nesten hele natta og har nok blitt bortskjemt av å ha så snill baby:) men de siste 2 ukene har han begynnt å våkne oftere.. i natt våknet han 01.30. var våken i 05 tiden, da sambo skulle på jobb.. han ga smokk så sov han til 06.30 fikk litt mat, virket ikke så sulten, så sov han til 09.15 da lå han bare å pludret i senga si.. har hørt om den såkalte 3 mnd fasen, at de har en skikkelig øke periode da?? stemmer dette?? når jeg la han til puppen virket han liksom ikke så sulten heller, men når jegt la han igjen vred han seg og var urolig.. virket som han hat vondt i magen.. kan ikke komme på at jeg har spist noe uvanlig heller.. noen som har noe tips å komme med??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres veldig ut som mathias. er akkurat lik han også nå. våken på omtrent samme tidene også faktisk. er like råd vill som deg og hadde satt pris på tips ja... mathias får bare mme han da og litt grøt på kvelden så han burde jo være god og mett men.. han er 3.5 mnd foresten

Skrevet

hmm, kanskje det bare er en periode da.. han er veldig snill å legge om kvelden men blir jo litt sliten av å være oppe så mye om natta.. men det er vel kanskje det som er det mest vanlige.. er jo ikke så store når de er en 3- 4 mnd heller.. hmm.. håper på tips.. så dytter litt:)

Skrevet

Vanlig at de blir mer urolig på denne tiden, da de har begynt å forstå hvordan de skal får mors oppmerksomhet. Noen trenger litt mere mat også nå, men det er ikke sikkert at det er derfor han våkner. Ville ikke begynt med noe ekstra mat ennå, plutselig går det seg til igjen. Det gjorde de i alle fall her!

Skrevet

det er det jeg tenker også.. håper på å fullamme til han er 6 mnd. og han er rund og god og veldig fornøyd:) men hva gjorde du når babyen våknet ofte da?? ga smokk??

Skrevet

Høres ut som lillegutt her:) Jeg samsover med han, så jeg sjekker om han er sulten. Hvis han ikke virker sulten snur jeg ryggen til mens jeg holder ham i hånden. Da sovner ha igjen ganske fort.

Skrevet

Kjenner meg så igjen her, jenta mi har begynt og tulle noe fryktelig om natten..gjort det fra hun var 3.5 mnd ca, og om en ukes tid er hun 4 mnd. Hun er ikke sulten, bare våkner og skal ha smokk og holde meg i hånden.. Man blir sliten av og bli vekket hver halvtime! Noen netter skulle hun bare på armen, men de siste nettene har hun faktisk ligget i sengen sin..spent på i natt. Jeg har iallefall smått begynt litt med grøt, håper såå at det hjelper, bare hun skjønner at grøten skal svelges da, og ikke ligge i munnen bare. hehe..

Skrevet

Min lille gutt begynte også å være mer urolig om kveldene/natta plutselig for halvannen uke siden. Jeg trodde det hadde en sammenheng med at han var syk, og dermed trengte ekstra mammakos. Han har delvis virket ekstra sulten også, så her begynte vi med grøt denne uka. Han er 4 mnd på mandag. Har ikke sett noe virkning av det ennå da, for er jo så lite han spiser ennå.

Er tydeligvis en fase de skal igjennom dette det da, regner med at det går over av seg selv jeg. Jeg lar jo ikke være å ta ham opp liksom.. trenger han meg så trenger han meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...