Gå til innhold

Når pynter dere juletreet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har alltid pyntet det lille julaften på kvelden, men ettersom jeg jobber den kvelden i år og at vi får ca 15gjester på julekvelden velger vi i år å pynte det den 22des. Blir litt rart også for i 27år har vi pyntet det 23.des.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hjemmefra pyntet vi det alltid på kvelden 23.desember , så tok vi på julemusikk og frem nøtter og juledigg etter d.. men her i heimen nå så tror eg d blir en gang i midten av desember.. syntes d e koselig.. :D (har plast tre i år da.. litt kjipt men utrolig praktisk)

Skrevet

vi pynter alltid lille julaften på ettermiddagen, :))

legger gavene under treet når barna er i seng...(les : barna er oss..haha ;) )

Skrevet

her er også tradisjonen å pynte treet på kvelden lillejul aften:) setter på jule musikk og tenner masse lys og koser oss med vin.. åååå nå gleder jeg meg til jul

Skrevet

Vi pynter alltid julaften, i løpet av formiddagen.

Skrevet

Alltid den 23 ddesember, jeg og gubben gjør det til hovmesteren=0)

Skrevet

jeg er oppvokst med å pynte det alt fra 1 uke før jeg.. mamma (og jeg...) liker å kose oss med jula hele desember, også er den over 1.januar.. så fa går treet ut igjen..

mannen er oppvokst med 23. på kvelden og ikke lys på før 24...

jeg har ofte pynta treet noen dager før, og han liker det ikke helt..

i år får jeg bruke en feriedag 18.des, så da skal jeg ordne alt og pynte alt annet. så får vi vente med juletreet til helga.. kanskje han skal få vilja si i år..

Skrevet

Pynter det ei uke før jul! IVERTFALL.... syns det er så fint... tar det ned 1. nyttårsdag....

Skrevet

Vi pynter juletreet lillejulaften på kvelden - lysene tennes ikke før på julaften.

Skrevet

Lille julaften, men i år blir det nok kanskje pyntet litt før. Siden gubben jobber julen. Hans barn skal til sin mor, jeg tror jeg reiser til mine foreldre der jeg skal feire jul og ungene skal til sin far julaften. Og vi skal feire julaften helgen etter.

Så blir nok kanskje pyntet til eldste datter skal feire sin bursdag tror jeg, og den skal vi vel feire uken før jul, siden hun ikke er her når hun har bursdag.

Skrevet

Kvelden/ettermiddagen på lille julaften :)

Skrevet

Her hjemme liker sambo at vi pynter det når vi begge har fått ferie og huset er rent, så allt fra 15 til 22 des.

Men hjemme hos mamma er det alltid lille julaften på det ordentlige treet/pakke treet i stua (de har stooort hus, og stoort tre i hallen men det tar minst en dag å pynte, så det pyntes før)

Skrevet

I fjor pyntet vi det formiddagen den 23. desember, men pleier å pynte det om kvelden. Setter på julemusikk og riktig koser oss.

Etterpå koser vi oss med hovmesteren og julebrus (pluss julegodter)

Gleder meg til jul!

Skrevet

bitte lille juleaften. altså den 22 desember. det er fordi lille skal få være med å gjøre det fordi hun er hos pappa'n sin fra lillejuleaften til juleaften formiddag. :)

gleder meg så sinsykt.

ser at onemorepls pynter 1 desember, det gjorde vi også når vi bodde i USA. :)

Skrevet

hehe... ja, hjemme i Norge pyntet vi ca 22 des.

Skrevet

Hjemme hos mamma og pappa pynter vi den lille julaften. Her hjemme pynter vi det ca halvannen uke før jul...vi har plastre da;o) Når vi begynner å feire jul hos oss selv kommer vi til å ha ekte tre og pynte det lille julaften.

Skrevet

lille julaften, om kvelden. I år skal vi ha et advent tre:) Skal ha vennefest med barn og skal pynte et tre til festen helgen før. Reiser bort i julen.

Skrevet

Vi pynter 22. desember, er familieselskap lillejulaften så det er deilig å ha allt klart før vi drar dit:0)

Skrevet

Treet må jo ry nå veldig i jula da ????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...