tinemor85 Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 syns jeg bare leser om folk som er på overtid her inne??? Begynner jo å lurer på om det er veldig vanlig nå??? ingen som får før termin... Litt panikk hehe har 21 dager igjen selv, å er klar som et egg;) lei av å ha vondt:/ men vet jo at den kommer når den er klar da:)
Slalotte Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 jm sier jeg kommer til å føde før termin som er 20. des.. men man skal vel egentlig være forberedt på å gå over termin.. jeg sitter å venter nå, og det er forfærdelig kjedelig.. vet lizm ikke når det skjer..
M@mm@ til mine barn Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Jeg har fått en på mens termin... 11 dager før ul termin, en på ul termin og en to dager før ul termin. Og har ikke tenkt å gå over nå heller... Sambo sier hver gang at det har jeg ikke tålmodighet til.:-)
Gjest 5 andre Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Jeg som er 11 dager over terminen, befinner meg i den enden hvor jeg synes alle får bebisen før termin... Rent statistisk er det vel bortimot like mange før som etter. Ble selv forespeilet, pga 2 tette. at jeg kom IKKE til å gå over terminen denne gang (pjokken ble satt igang 15 dager over). Ja da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå