Gå til innhold

Dere med babyer på 6-7 mnd, hvordan er nettene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våre netter blir egentlig bare bedre (6 mnd). Hun legger seg i sjutida og klarer seg lenger og lenger uten mat på natta, i dag var det ikke mat før kvart på 6, noe som er rekord her i huset :o) Hun får to grøtmåltider til dagen i tilllegg til amming. Våkner ofte i 3-tida og gråter litt, inntil for 2 uker siden pleide hun å spise i 3-tida så jeg satser på at det bare er en gammel vane som henger igjen. Godt å endelig å få sove litt :o) Hvordan er det hos dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her er tulla våken tre fire ganger, enda hun er 9 mnd. får sutten, sovner etter 10 sek igjen,

Men har slått meg til ro med at alle barne er forskjellige, at man ikke sakal sammenligne.. Ikke alle er klare for å sove natta lang før de begynner i barnehage kanskje..

Skrevet

Lillemann er 6 mnd og nettene her er ille.

I går kveld sovnet han 2050, våknet første gang med et skrik kl 2330, så kl 0215, 0315, 05, mat kl 0530 og så våken og klar for en ny dag 0715. Dette er en av de gode nettene våre. Han kan godt våkne 10 ganger på en natt. Hjelper som regel med smokken, men søvnen blir veldig uavbrudt og vi alle er fryktelig trøtte.

På dagtid sover han i 30 min i slengen 2-3 ganger for dagen og 1 time i vognen hvis jeg går tur.

Skrevet

her legges han mellom 18.30 og 19.00,etter en god porsjon grøt og mme..

han sover hele natta,våkner litt når sambo går på jobb i 6-7 tiden,men sovner igjen når han får smokken..står opp halv ni ...

7 mnd..

Skrevet

Snuppa legger seg 19.30 og sover til 0700 ca....

Skrevet

Han er snart 7 mnd og har sovet 10-12 timer uten mat fra han var ca 2 mnd, så jeg kan absolutt ikke klage på nettene her i hus :o)

Skrevet

her er tuppa 7mnd og legger seg 19. våkner noen ganger for å få smokk. våkner for pupp alt mellom 2-4 en gang og så på tidlig morgen ca. 06-0630. syns det er heaven iforhold til før da det var mating 24, 02 og 04. det har ordnet seg gradvis med opptrapping av mat på dagen. nå spiser hun som regel grøt formiddag, litt grønnsakerpluss frukt i 2tida og grøt til kvelds, pluss pupp innimellom dette.

Skrevet

Knotten her i huset har sovet godt gjennom natta siden han var 4 mnd. Og er 6 mnd+ nå.

Sovner rundt kl 19 og sover til 0730 ca. Men så ligger han våken 10-15 minutter i senga si, før han sovner igjen etter en slurk vann, og våkner ikke opp før kl 09! Det har skjedd de siste 2 ukene! Skjønner ingenting jeg ;) Men det er heeelt i orden;)

Våkner en gang for smokk i løpet av natta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...