Gå til innhold

stratosen!

ღventer på lykkelitenღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har nettopp fått vite at jeg har enda en exu.Skal inn til operasjoni neste uke.Sannsynligvis fjerner de den siste egglederen,Jeg er helt knust. Legen sier vi må ha prøverør. Ser du når det klaffer med det og går det på første??? veldig takknemlig for svar.

281180

han 200673

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå...uff da...skjønner godt at du er knust da:(

men jeg føler på våren jeg...tidlig sommer...mai/juni..ser ut som det klaffer ganske kjapt da...

så merkelig...hadde egentlig en følelse på at du ble gravid snart...har sett nicket ditt flere ganger skjønner du...

tror du får en nydelig liten prinsesse da:)

ønsker deg masse lykke til...unner deg alt godt vennen...ta godt vare på hverandre...husk at du er veldig heldig som har en mann som er veldig veldig glad i deg og setter deg veldig høyt...

klem:)

Skrevet

Å tusen takk! trengte virkelig en oppmuntring nå! tårene kommer hele tiden her, følelsen at vi aldri får det til på normalt vis er helt forferdelig.Så utrolig deilig å høre at vi får det til uansett da....Har på en måte mista helt troen på det.Men er utrolig glad for at prøverør fins!!!Så rart at du hadde en følelse på at jeg ble gravid snart da....så du får opp en jente også:-)))) ja er glad for at jeg har en så god samboer som han.Han er alltid så optimistisk og det er veldig bra.Trenger det.

Takk for lykkeønsker:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...