Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Jeg har et litt teit spørsmål, men saken er at kveld og etter kveld har tenkt å snakke med sambo om vi ikke skal prøve å få ett barn til. Men så svikter motet, fordi jeg tror at han ikke er klar..Så langt har vi bare snakket veldig løselig om det, og sier ..får se...kanskje...når folk spør.. Men jeg begynner å bli veldig klar, og vil forferdelig gjerne begynne å prøve nå. Men jeg tror han er skeptisk på grunn av jobbsituasjonen sin etc. Samtidig begynner jeg å bli stresset på grunn av alderen min. Hvordan skal jeg innlede? Har jo lyst til at han skal ha lyst, og ikke bare (kanskje) gå med på det fordi jeg vil. Anonym
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Hopp i det. Det er jo tross alt samboeren din, han som skal være din beste støtte og beste venn. hvis du ikke kan snakke med ham bør du revurdere forholdet. Nei ikke så hardt ment, men prat er det eneste som gjelder her. Ta det opp etter en god middag etc. Du må bare si hva du tenker på, menn er dessverre ikke tankeleser.
Gjest Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Jeg syns du skal si til ham at det er noe du veldig gjerne ønsker å snakke med han om, men at du har gruet deg for det fordi du er så redd for å bli skuffet. Fortell at du skjønner at han kanskje syns det passer dårlig i fht. jobb, men at det tar tid før babyen er der. Noen ganger tar det også lang tid før en blir gravid, og at du føler at du ikke kan vente så lenge pga. alder. Prøv å få frem hvor sterkt du ønsker å bli gravid, ikke minst fordi du er glad i ham og vil ha barn med ham. Vær ærlig rett og slett. Har sett at det har hjulpet når jeg vil ta opp noe med min mann som jeg syns er vanskelig. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå