Gå til innhold

Ang EL-testing, Wild Yam osv..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen er igang igjen, og jeg har nå begynt på Wild Yam, i håp om at det kan hjelpe meg bittelitt.

Bare lurer litt på åssen dere bruker den, dere som gjør det... Jeg tar 3, 2 ganger om dagen som det står.

Jeg fikk sterk positiv EL-test mandag i forrige uke. Samme på Tirsdag, og så fort mannen kom hjem fra jobb, hoppet vi i høyet.

Onsdag hadde jeg fremdeles like sterk positiv.

For en gangs skyld hadde vi flaks, han kjører langtransport og borte ei uke om gangen...

Tror dere det holder??

Har hatt hold siste dagene, og trøtt og sliten selv etter en god natt søvn i 8-9 timer...

Dessuten går jeg litt å hangler, uten å bli ordentlig forkjøla...

Noen som mener noe, om noe av dette?? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva er wild yam??

Vanskelig å svare på om det har klaffet for dere, men ofte trengs det jo bare "ett skudd"... Hehe:p Håper dere fikk det til da=)

Skrevet

Ble også veldig nysgjerrig på hva Wild Yam er?

Skrevet

:) Godt det ikke bare er meg som ikke kjenner til alt her inne... Hehe:p Men fant dette her om Wild Yam da;

WILD YAM KAPSLER

Jeg fikk anbefalt å ta Wild Yam kapsler. Gjerne dobbel dose. Disse skal tas i perioden etter eggløsning. Det er viktig at du vet nøyaktig når du har eggløsning, ettersom Wild Yam kan motvirke eggløsning dersom det tas i perioden før. Du bør ta kapslene i ca en uke, da kapslene heller ikke skal tas dersom du er gravid.

Vi har ikke holdt på så lenge vi da, er i 3pp nå, så foreløbig orker jeg ikke å stresse med å ta alt mulig rart for å bli gravid... Vil prøve litt til naturlig først;) Føler liksom at det blir så mye mer stressende når man skal begynne å ta piller og hostesaft og te ++++ Så det får heller bli om noen pp'er til=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...