Tuttelitu10 Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Vet jeg leste et innlegg her for en stund siden vedr. smale mammabukser. Noen som vet hvor denn tråden er og kan dytte den opp? Eventuelt komme med forslag til fine og gode mammabukser. Takk
Mony74 Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 fant ikke igjen tråden jeg, men husker hvilke butikker som gjaldt:-) Jeg har kjøpt en smal bukse på "den kule mage" den er svart cordfløyel med tynne striper, og høyt liv, veldig behagelig å ha på seg. Der har de også masse forskjellige jeans. De har bare butikk i Oslo tror jeg, men de har webshop også. Så har jeg kjøpt en skikkelig kul slimfit jeans på Polarn o Pyret, de har har lavt liv. De har butikker flere steder og også en bra nettside, men vet ikke om de har webshop. Så vet jeg det var flere som har kjøpt bukse på "svangerskapet" de holder til på majorstua i oslo men har webshop også. Så har vel sikkert HM også, men jeg må innrømme jeg ikke har funnet noen jeg liker der.
LadyLuck & Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 hvor i landet? utvalget varierer vist veldig fra sted til sted. Her i bergen vil jeg anbefale H&M på arken/åsane sener,der har de slått sammen BB(big and beutifull) avd med mammakær.
Mammahjertet Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Tror noen også sa at de hadde slimfit jeans på Kaphal hvis du ikke har lyst til å bruke så mye penger på gravidbukse.... Var nemlig også på den kule mage og kjøpte meg bukse, men fikk sjokk da de fleste buksene kostet mellom 850 og 1500 kr... Skal bruke buksa i maks fire mnd....... Jeg kjøpte den billigste de hadde (500 kr). Var dessverre ikke trang nederst i bena men trang ellers, og jeg fikk faktisk fin rumpe i den ;-) Jeg har forresten også kjøpt meg en svart cord bukse med tynne cord striper som er veldig behagelig. Den er fra mamalicious og kostet 350 kr..... Kjøpte den på babyshop!
Mony74 Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 den jeg kjøpte på "denkulemage" kosta rundt 500 tror jeg, og den på "polarn og pyret" 600. det siste var egentlig litt mye synes jeg så enig med det over at det er desverre mange dyre bukser.
maibaby-Ingrid2008 Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Jeg kjøpte en mørk smal olabukse på H&M som jeg bruker i støvletter. Kostet 500. Var på Lindex og der hadde de også en kjempefin smal olabukse, men ikke i min størrelse. Dessverre har ikke butikkene så veldig mange slimfitmodeller å velge mellom her. Virker som at de smale buksene i str 38 og 40 forsvinner med en gang, så det lønner seg å følge med og være tidlig ute.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 Vil absolutt anbefale en diesel modell, matrix. Smal i beina og veldig lav skjæring. Satser på å få bruke den lenge. Det er jo umulig å finne mammabukser i str. 34/XS.
HEMMELIG!!! Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 Hmm... Mener du Matic? Den har jeg også brukt masse! Har kjøpt den i fire vask, og elsker den!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #9 Skrevet 15. november 2007 Ja, mener matic! Kjempefin! Burde vare lenge....
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #10 Skrevet 15. november 2007 Har sett mammabukser på hm som er stramme nede ved beina. Hvis det var d du lurte på Hm i trheim.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #11 Skrevet 16. november 2007 Jeg vet, men de går ikke lenger ned enn str. 36 - og er store i størrelse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå