Gå til innhold

gravid:D


gritha87

Anbefalte innlegg

jeg er gravid:D wow... håper det holder denne gangen. hatt 2 sa i år, så syns det er på tide å få en baby nå, hehe.. termin 1 eller 2 august...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig flott!!! Men du kan ikke være så lenge på vei, kan du vel? Har du vært hos legen? Jeg mistet selv en i sommer. Er gravid igjen. Snart fire uker... Er bekymret som bare det. Alt er annerledes enn første gangen. Ingen ømme pupper. Bare vondt i siden og litt i magen. Det gjør av og til vondt når jeg nyser eller hoster. Opplevd det? Er redd for at det skal være noe galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer masse fra meg!!!! Jeg håper og på augustbaby. Har også hatt 2 SA'er i år, og vi er håper veldig på å få til en ny baby i aug;-) Har uregelmessig mens, så venter med å teste i det lengste. Men om det klaffer blir det i starten på aug på meg og:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!Jeg lurer på, når tok du testen-hvis du har tatt det da:)? Jeg hadde siste mens 26 okt og har nå hatt eggløsning for en uke siden ca. Når kan jeg teste meg? Jeg terminutregning og den viste at hvis jeg er gravid så har jeg termin 3 august.Jeg går på hormoner og strever så er derfor litt utolmodig, hadde du siste mens slutten av okt??

mvh meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, siste mens 24 oktober. har ikke testa ennå, fordi jeg kjenner igjen symptomene så stresser jeg ikke med å teste... har bestemt meg for å unnga alt som har med stress å gjøre.. hehe... du kan tidligst teste 4 dager før forventet mens med clearblue digital... jeg visste det fordi jeg har så sinnsykt vondt i brystvortene mine, kan ikke komme nær nesten før jeg hyler... i tillegg løper jeg på do hele tiden.. tror jeg skal prøve å teste i morgen for å si det heeelt sikkert da.. selv om jeg allerede er sikker, hehe...

lykke til da try2:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa positivt idag.Hadde sist mens i slutten av oktober.Har hatt mensensmerter siste uka.er det normalt,eller er noe galt? Og hvor langt er jeg på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er normalt å ha litt mensensmerter, de fleste har nok det flere ganger i et svangerskap.. så det er nok bare et bra tegn... hadde menssmerter sel bare i går... vel, det spørs jo akkurat hvilken dag du sist hadde mens... men ca 3-4 uker må det jo være da:D gratulerer så masse altså:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...