Gjest Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 hva syns du om boken? har du klart å forandre tankene dine og opplevd denne overfloden?
Gjest Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Fikk boken i går og håper å få lest den etter helgen. Denne overfloden er jo hva du selv bestemmer hva den skal være. Tror ikke alle kan vinne i lotto da....
☆Anonymia☆ Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 har veldig lyst å lese den..hvor kan man bestille den ?
Monajenten Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Jeg har ikke lest boken men sett filmen. Ser poenget, men den var veldig amerikanisert og litt too much. Men hvis man er i rette humøret, blir man helt giret. Det er nok bedre å lese boken vil jeg tro.
Gjest Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 ja jeg syns og det var litt voldsomt, men hovedbudskapet er jo at man får det man ber om : ) også blir det jo litt rart og bare fokusere på det positive, men det stemmer sikkert. hvis man er misfornøyd med sider hos mannen f eks skal man ikke fokusere på det og bare snakke og tenke på de positive sidene... reagerte litt på det med sykdom. hvis man er syk skal man heller ikke snakke om det, men snakke om andre positive ting i livet sit.. vanskelig å gjennomføre dette syns jeg... prøver jo her i familien å snakke ut om ting som både er negative og positive... eller er det jeg som har tolket boken feil kanskje??
Tildemana Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Ja. jeg har sett filmen. Tror det er mye i det. Men spekulerer litt på det at man er skyld i alt selv alltid. Hm. Men jeg trot absolutt det er mye i det, altså the secret. Jeg blir veldig motivert hver gang jeg ser den!
Gjest Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 hvor får man kjøpt dvd en? og får man den med norsk tekst?
Pixie Power Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 Har sett filmen, liker budskapet. Ble helt gira med en gang, men er blitt litt mer nøktern, bør brukes med måte ;-) Å tenke positiv, fokusere på det positive, tror jeg er en veldig fin måte å bruke energien sin på. Det finnes ikke noe mer krevende enn å bare tenke på alt som er negativt, bekymre seg osv. Men jeg synes det virker litt skummelt å begynne å skylde på tankene sine for alt...man kan jo bli livredd for sine egne tanker, he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå