Gå til innhold

jeg er litt bekymret hva kan dette være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg har en lita jente på snart 6 mnd. siden jeg ikke ammer fikk jeg mens tilbake med engang. men nå var siste ,mens 8 aug.jeg har tatt opptil flere gravidtester men alle er negative.men mens viser seg ikke selv om jeg tror flere ganger nå kommer den.

så nå begynner hue mitt å tenke kan man være syk man tenker jo det værste.

er det noen som har opplevd det samme eller har noen som helst peil på hvorfor det er slik?

takker for alle svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan jo vere at at den ikke har kommet ordentlig tilbake pga fødselen..tror jeg har hørt om lignende ting før..

men du kan jo bare ta en tlf til legen din å spørre :)

Skrevet

Sikkert ingenting å bekymre seg for. Kan ta flere mnd før mensen er på tur igjen.

Skrevet

skal til legen imorra, men min mens var veldig godt igang og kom på faste dager. uff mye man skal bekymre seg for hehe

Skrevet

hei på deg.

det sies at kroppen bruker 1år på å komme seg igjen etter ett svangerskap og det er jo veldig individuelt når mensen kommer tilbake etterpå.er du veldig bekymret ville jeg tatt en tur til legen,ellers må du nok bare ha litt tolmodighet med kroppen din.

Skrevet

hei på deg.

det sies at kroppen bruker 1år på å komme seg igjen etter ett svangerskap og det er jo veldig individuelt når mensen kommer tilbake etterpå.er du veldig bekymret ville jeg tatt en tur til legen,ellers må du nok bare ha litt tolmodighet med kroppen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...