Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Og jeg gleder meg mer og mer:-) Blir koselig å se alle igjen og ikke minst møte noen for første gang:-) Blir ikke like skummelt som første gang jeg dro på "modendate":-) Det var nemlig SKUMMELT!!! Hihihihi...............:-)
Anonym i dag Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Jeg gleder meg ;-))) Jeg har så vidt hilst på noen av dere, men da var jr høyt og lavt på Ekeberg, så det var ikke så lett og sitte og skravle, men nå for vi masse tid ;-))) Hvem flere er nye?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2007 Plutseliten har jeg ikke møtt og Sanne & Turbojenta (tror jeg, om ikke det er en som har skiftet nick da:-) Det er ikke greit for meg som er moden å holde styr på flere nick på samme person altså!
Maud Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Jeg gleder meg jeg også og det er mange jeg ikke har møtt. Ikke totalt skummelt, jeg slipper i hvert fall å lure på om jeg velger riktig bord når jeg går bort og hilser på noen...
Plutseliten :) Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Det er skummelt! Øksemordere og mange nye mennesker....uff,er jo ikke noe å grue seg til men gjør det alikavel....Litt sånn,skal holde tale i en stor forsamling følelse... Men...jeg lover at jeg ikke skal holde noen tale ))) Og da er det ikke noe å grue seg for er det vel? Dessuten har phantomet lovet meg å være støtte og sufflør
Karomamma Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Jeg GLEDER meg!! Både til å hilse på dere nye og til å se de "gamle" igjen Det skal blir skikkelig gøy, rett og slett! PS : Plutseliten, jeg gleder meg til du skal holde tale!! For det må du, såklart:)
Plutseliten :) Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 Hahaha....in your dreams...men jeg kan synge en sang,den rosa sangen )
Karomamma Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 He he, flott! Tar du med restopplaget fra konfirmasjonen?
Plutseliten :) Skrevet 15. november 2007 #9 Skrevet 15. november 2007 Jepp Har nemlig skikkelig mange igjen,og får meg ikke til å kaste dem..hehehe Men det er slettes ikke dumt...for først er det en velkommen til fest sang og tilslutt en takk for maten sang.... Og vi kan jo bare hoppe over den i midten
♥Snulder Skrevet 15. november 2007 #10 Skrevet 15. november 2007 Gleder meg jeg og!! Denne gangen blir ikke kvelden "ødelagt" av uventet friing heller;=) For meg i hvertfall!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå