Gå til innhold

et spm ang angrepille å sånt..(sa)

Anbefalte innlegg

Skrevet

som sakt tok en angrepille etter et litt fuktig lag:) men så tok det laaaang tid før jeg blødde,over en mnd..trodde da at jeg hadde en sa siden det var kraftig blødning med smerter,men blødde bare i tre dager og så var det over? skal man ikke blø lengre når man har en sa? å nå har jeg mens murringer igjen,å fiser som bare det..å det er ikke fult 14dager siden jeg hadde denne blødningen i tre dager..blir helt tullerusk i hodet:( noen som har opplevd lignende? må få kjøpt meg en test tror jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig jeg er helt dum, men jeg trodde at når man tok angrepillen så skal man ikke blø. Nettopp fordi angrepillen tas så tidlig etter samleiet at det ikke ødelegger et foster, men en celle. Så all denne blødningen ville jeg kontaktet en lege om.

Skrevet

kanskje det var mensen jeg hadde da? bare at den ble veldig sterk pga angrepillen? for den var helt annerledes enn vanlig,derfor trodde jeg at det var en sa(men det var ingen klumper,bare friskt blod)...mens jeg skriver kom jeg til å tenke på,at det var bare friskt blod..mens på slutten av mensen bruker jo blodet å være mørkere,hmmm..nå ble jeg i hvertfall satt ut????hva skjer liksom..

Skrevet

Tviler på at du har hatt en sa når du tok angrepille, jeg tok også det for et par mnd siden og mensen min som for sent og var veldig kraftig i tre dager og så stopp. Det er helt normalt, les pakningsvedlegget til angrepillen om du har den. Men den kan endre systemet litt, er bare derfor du fikk litt annerledes blødning. Poenget med angrepillen er at den hindrer et evt befruktet egg å feste seg, er dermed ikke en sa.

Skrevet

nemlig,det er det jeg mener:) greit å få det bekreftet..regnet med a ten pille ville forstyrre systemet litt..men etter den mensen,da var du tilbake i samme rytme eller?

Skrevet

Ja det var jeg, men synes mensen var vondere enn før... Kan kanskje ha noe å gjøre med at jeg ikke har hatt den på ett år;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...