Gå til innhold

Syklus, når har jeg ikm? Sa for 5 uker siden....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Lenge siden sist. Jeg var ivrig her en periode for 5 uker siden. Begynte å teste svaaakt positivt og hadde mange symptomer. Så våknet jeg en natt.. i uke 4-5, natten før jeg skulle bestille time hos legen.. Drømte at jeg ble knivstukket, så våknet jeg med utrolig vonde, kraftige smerter som strålte og satt langt inn i ryggen.Gikk på badet..og blødde kraftig.. i én hel uke.. måtte stå opp og skifte bind to ganger om natten de to første dagene.. så sånn gikk det...

Spørsmål til dere "drevne" prøverne: Siste syklusen min var 30 dager ( eventuelt litt kortere, her kan det være 5 dagers spillerom å gå på). Idag er jeg på syklusdag 32-33, og jeg har ikke fått tr. Bør jeg teste, eller er dette uregelmessig etter den tidlige sa-en jeg hadde? Redd for å bli veldig skuffet..nok en gang..

Stoor hilsen til dere alle!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har IKM 14 dager etter EL. Husk at det kan ta tid før kroppen kommer seg etter en SA...

Skrevet

Jeg hadde EL som vanlig etter SA. Hadde EL 14 dager etter jeg spontan aborterte.

Skrevet

Skjønner:) Så når man mister såå tidlig, så er det egentlig bare som en kraftig mensblødning, og ikke forstyrrende for balansen.. da skal jeg sette meg ned og regne litt ut med penn og papir:)

Ble forresten overraskter over hvor vondt det var.. selv om det var så tidlig.. husker det nøyaktig helt som jeg opplevde det nå 5 uker senere.. spesielle krefter som setter igang i kroppen når slik skjer.

Tusen takk for behjelpelige svar! Håper vi alle får det vi ønsker snart da:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...