Meg og bøllegutta!! Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Her på østlandet er det vel ca - 7 grader ..... - 10 er vel nedre grense for å sove ute er det ikke det? Lillebror på 9 mnd har sovet alle lurene i sitt korte liv ute så langt så jeg harjo mest lyst til å legge han ute....
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Min gutt sover inne. Vi får det like kaldt på rommet som ute.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 når det er 7 grader er det greit, men i oslo er det minu 2, det er ganske kaldt! mi tulle sover inne, men skal ut en tur, slik at hun får litt frisk luft, er jo ikke bra å være inne hele dagen- man kan jo prøve å sove ute selv i -5grader.. ikke mange som synes der er så greit.. men gjør det som faller deg naturlig=)
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 I Oslo er det naa -2, og lille tulla sover ute. Deilig og varmt nede i vognbagen. Men jeg vurderer nok aa holde henne inne fra -7-8 eller noe saant.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 HI mener -7 grader, ikke +7 grader.
To fine jinter ;o) Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Her er det -9,7 i dag, og snuppa sover ute (8,5 mnd). Hun kommer til å sove ute ned til -10 grader. Blir det kaldere enn det sover hun inne.
Alba44 Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 Jeg vet ikke ennå. Håper temperaturen stiger litt. Lillegutt elsker å sove ute, så håper i det lengste at den veldig kalde vinteren lar vente på seg )
Gjest Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 Mini på 5 mnd sover ute nå :-) Er bare -2 grader her i dag, og det snør, men var -6,5 grad her i går. Er -10 grader jeg har hørt er grensen ja, men man må nok se an vær og vind litt også.
Gjest Skrevet 15. november 2007 #9 Skrevet 15. november 2007 Gullet ligger ute og sover nå hun.. Er jo ikke -7 her på østlandet nå, men -3. Dere som sier dere heller triller ute for frisk luft må jo huske at det blir det samme for babyen. Greit vi blir varmere av å gå, men babyen blir ikke varmere når vogna beveger seg. Derfor er det vel greit å sove ute så lenge man synes det er greit å dra på trilletur.. :-)
Meg og bøllegutta!! Skrevet 15. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 15. november 2007 Nå var det minus 5 og han er akkurat pakka ned i posen ute i vogna!! Brukte Fjellpulkenposen idag for den er god og varm !! Jeg syns det ser så deilig ut å sove sånn i vogna ute jeg da så jeg er litt misunnelig på han faktisk hehe : )) Han storkoste seg når jeg la han ned ... Så bare øyne og nesa som tittet frem nedi vogna.............: ))
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 15. november 2007 #11 Skrevet 15. november 2007 Lillepus på 6 mnd sover ute nå. Det var -7 når jeg la henne ut, men nå er det -4. (hun har sovet i 40 min.) Hun har stortsett tatt alle lurer på dagen ute, så jeg er litt spent på hvordan jeg skal få henne til å sove inne når det blir kaldere:-) Noen som har tips??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå