Gjest Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 altså..jeg forstår veldig godt at barnehagepersonellet ikke kan fly rundt å rydde i garderoben og plassene til barna hele dagen lang..og jeg forstår også at barna sikkert hopper opp på plassen selv og drar ut ting fra plassen.. men det ligger jo strødd rundt med sko, luer, klær, leker over hele gulvet. er det ikke vanlig å samle barnets ting når man henter da? ser ikke ut som noen bryr seg( les: foreldrene). må være utrolig furstrende for de ansatte også...åssen er det hos dere?
Gjest Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Har samme problemet. Ser ut som om det er to eller tre unger som har "sånn" foreldre, men det går jo utover oss alle for garderoben er lite....
Gjest Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Argh, tastaturet her er håpløst og jeg glemmer alltid å lese gjennom. Mangler visst noen bokstaver...
ragna Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 hos eldsten er det alltid ryddet og pent. men det er fordi hun rydder det selv. rydder i hylla hennes om det er behov for det. anser ikke barnehagepersonellet som ryddehjelp, de har viktigere ting fore. hos minsten derimot (han er 1 år) går jeg på lete jakt hver eneste dag. begynner å bli litt lei, fordi det som regel er personellet som har rota bort saker og ting. barna er for små til å rekke opp til hyllene i den bhg.
Libido- Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Hos oss er det alltid ryddig. Har veldig god plass, samt at det er egen plass (og rom) for utetøy.Det er også egne hyller for sko, så de står ikke på gulvet. Hender jeg finner en lue eller lignende på feil plass. Men that's it.
Gjest Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Hos oss er det overrasskende ryddig. Hos vår bhg er det strenge regler for hva som er lov å ta med. Bare en lue, et par votter, en jakke osv. De har egne knagger til både regnklær og egne knagger til vinterdresser. Støvlene har også egen plass. Hver fredag må vi ta ALT med oss hjem slik at både bhg og vi får vasket.
Mockanin Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 Hos oss er det forholdsvis ryddig. Men enn så lenge så henter jeg minsten litt før de fleste andre siden jeg er der kl. 16. Jeg ser på det som en selvfølgelighet at jeg rydder på plassen hans når jeg henter han. Men så har jeg jobbet selv i bhg. og vet hvor irriterende det er når plassene til unga er rotete og uoversiktlige
Carnivale Skrevet 15. november 2007 #9 Skrevet 15. november 2007 Jeg rydder hver dag når jeg henter jeg, ser over hva som fins i hylla, bretter sammen det som skal bli igjen, tar med hjem det som det har blitt for mye av. Men ser det er maaaange som ikke gjør det ja. Jeg er visst litt rydde-maniker av meg.
Gjest Skrevet 15. november 2007 #10 Skrevet 15. november 2007 Ja garderobene er små..Virker som vi er de eneste som rydder..
Gjest Skrevet 15. november 2007 #11 Skrevet 15. november 2007 Det er jo utrolig sløvt. Jeg har med meg baby på 10 mnd både når jeg leverer og når jeg henter, men jeg klarer da å rydde likevel...
Gjest Skrevet 15. november 2007 #12 Skrevet 15. november 2007 Jeg klager ikke alltid ryddig og fint i barnehagen til tuppa, klærne ligger så høyt at ingen unger rekker opp dit + at de er kun i gangen når de skal kle på seg for å gå ut, å da er jo ikke alle barna der på en gang.
Gjest Skrevet 15. november 2007 #13 Skrevet 15. november 2007 dette er på en 3-6 års avdeling så skjønner at ungene sikkert henter ut ting selv osv, men alikevel etter foreldrene har gått ser det like jævlig ut...men det er sikkert mange som ikke bryr seg da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå