PROVOSERT!!!!!!!!!!! Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Nå har jeg gått så lenge utem TR og positive tester at nå drar jeg til legen. Så får vi se om de kommer frem til noe. Føler meg jo ikke sjuk, men heller ikke gravid.............. (",)
anja,R Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 hei du får ha lykke til.. er 3 uker over selv å tester neg på blod å urin. får ikke komme til gyn før den 30 så får vel bare smørre meg med tolmod.. må få høre hvordan det gikk med deg da,,
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 noen som vet hvordan det gikk med denne??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå